Wel wifi maar geen bluetooth discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi allemaal, De iphone 4s van mijn vrouw heeft een probleem met de bluetooth,wifi werkt perfect, maar verbinden met een bluetooth speaker of carkit wil ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wel Wi-Fi maar geen bluetooth
Hoi allemaal,
De iphone 4s van mijn vrouw heeft een probleem met de bluetooth,Wi-Fi werkt perfect, maar verbinden met een bluetooth speaker of carkit wil niet lukken is het mogelijk om de bluetooth chip te laten maken of vervangen? alvast bedankt voor de tips |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Wat zou het probleem dan kunnen zijn? softwarematig of is er harwarematig iets stuk?
bedankt voor snelle antwoord timosha |
|
|||
|
|||
Heeft ze al veel toestellen gelinkt met haar iPhone? Misschien moet ze er eens een paar uit die lijst verwijderen en dan opnieuw proberen.
|
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
Misschien ligt het aan de carkit. Kan jouw iPhone wel verbinding maken? Zo ja, dan ligt het probleem sowieso aan de andere iPhone.
|
|||
|
|||
En dezelfde toestellen maken wel verbinding met uw iPhone? (het is ook mogelijk dat je op de toestellen waar je mee wil verbinden de lijst eens moet leeg maken)
Hier vind je ook een paar mogelijke oplossingen: Problemen oplossen met Bluetooth en Wi-Fi op iPhone en iPad - iPhoneclub.nl |
|
||||
|
||||
Ja mijn iphone maakt verbinding met de carkit dus daar ligt het niet aan
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
herstel is gebeurd en resultaat blijft hetzelfde,zit de bluetooth chip samen met de Wi-Fi? en kan je die laten maken?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar het beste is naar Apple gaan. Garantie heb je waarschijnlijk niet meer? Best contact opnemen met Apple en zij zullen je kunnen vertellen wat je opties zijn. (waarschijnlijk omruiling tegen betaling) |
|
||||
|
||||
neen garantie is er niet meer,kan een iphone repair schop zoiets niet maken ?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar je kan het er op wagen natuurlijk. Ik weet dat de iPhoneclub reparatiedienst dit vroeger aanbood, maar die zijn er blijkbaar ook mee gestopt. (met goede reden waarschijnlijk) http://repair.iphoneclub.nl/index/p/...eparaties.html |
|
||||
|
||||
ok bedankt Techfreak,zal eens kijken wat ze bij apple zeggen
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Let wel op dat in de bv auto maar ÉÉN bluetooth verbinding tegelijkertijd kan gemaakt worden met de radio. Dus als bv jou telefoon al verbinding gemaakt heeft, krijgt je vrouw geen verbinding en vv..
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Al nieuws? Want ik vrees dat ik met hetzelfde probleem zit!!
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
probleem: wel Wi-Fi, maar geen service | cann | iPhone algemeen | 3 | 02-10-13 16:53 |
Iphone 3g geen Wi-Fi wel bluetooth | PieterMo | Wi-Fi | 6 | 26-04-12 21:58 |
Wel Wi-Fi verbinding, maar geen internet | Amber89 | Wi-Fi | 24 | 19-04-12 16:07 |
Wel Wi-Fi geen internet op 4S, maar wel op ipad 2, 2 laptops en 1 iPhone 4 | nouska1976 | Wi-Fi | 2 | 25-11-11 23:32 |
Wel verbinding gedecteerd, maar geen wi-fi terwijl mijn Ipod touch wel Wi-Fi heeft | cpc9280 | Wi-Fi | 3 | 10-03-10 20:38 |
|
|