Touchscreen werkt niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik mijn iPhone 5s aansluit op de adapter werkt mijn touchscreen niet meer En dit is iets van de laatste paar dagen. Wanneer ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Touchscreen werkt niet
Wanneer ik mijn iPhone 5s aansluit op de adapter werkt mijn touchscreen niet meer
En dit is iets van de laatste paar dagen. Wanneer ik de adapter er dus weer afhaal, werkt het touchscreen gewoon weer. Iemand enig idee wat hier aan de hand is? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Interferentie op de Lightning-kabel.
Als het een originele Apple Lightning-kabel is zou dat niet mogen gebeuren want die is heel goed afgeschermd. Ook een namaak lader kan interferentie (oscillaties) veroorzaken, zelfs op een originele Apple kabel. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien kan m'n 220v van m'n buur zijn |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Touchscreen werkt niet meer | Norik9894 | iPhone accessoires en onderdelen | 7 | 14-02-14 19:57 |
Touchscreen werkt niet | pimmetjeee | iPhone algemeen | 10 | 19-01-12 23:26 |
touchscreen werkt niet meer | mvlips | iPhone algemeen | 1 | 13-09-10 18:49 |
Touchscreen werkt niet meer :S | Buffalo | iPhone algemeen | 8 | 19-08-09 10:25 |
de touchscreen werkt niet meer? | Eddie Sprietsma | iPhone algemeen | 3 | 18-08-08 08:37 |
|
|