Geluid doet het niet meer discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Het geluid van mijn iPhone 4s doet het niet meer.. of nou ja. Soms doet hij het wel en soms niet, ik heb laatst wel ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geluid doet het niet meer
Het geluid van mijn iPhone 4s doet het niet meer.. of nou ja. Soms doet hij het wel en soms niet, ik heb laatst wel het scherm laten repareren (er zat een barst in) en sinds ik hem terug heb is dit dus gaande. Soms doet hij het dus en soms niet en ik weet echt niet wat ik nu kan doen.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hooi,
Ik heb een iphone 4 en mijn geluid en belsignaal doen het niet meer. Het geluid doet het wel met oortjes weet iemand hoe dit komt |
|
|||
|
|||
Citaat:
Suc6. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid doet het niet meer! | EdoubleDee | iPhone algemeen | 23 | 03-07-13 18:23 |
Geluid doet het niet meer!!!! | bilende | iPhone algemeen | 27 | 11-04-12 21:11 |
Geluid doet het niet meer uit de boxen | joerieve | iPhone algemeen | 2 | 16-07-10 07:39 |
Speaker geluid doet het niet meer | boboi | iPhone algemeen | 8 | 27-11-08 23:36 |
help! Me geluid doet het niet meer | Niekie | iPhone algemeen | 17 | 26-01-08 16:03 |
|
|