Scherm reageert niet bij inkomend bericht. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo allemaal, Ik heb sinds kort een iPhone 5s. Als die gelocked is en ik krijg een bericht binnen (Whatsapp, Tinder etc.) dan wil ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Scherm reageert niet bij inkomend bericht.
Hallo allemaal,
Ik heb sinds kort een iPhone 5s. Als die gelocked is en ik krijg een bericht binnen (Whatsapp, Tinder etc.) dan wil ik dat bericht openen door opzij te schuiven. Dit werkt echter alleen niet. Het scherm reageert nergens meer op. Ik moet dan het scherm uit en aan doen voordat ik weer wat kan. Hebben jullie misschien hier een oplossing voor? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Een oplossing heb ik jammer genoeg niet. Ik kan enkel bevestigen dat ik dit op mijn 4s ook wel eens had.
Het is dus mogelijk dat het niet aan uw toestel ligt. |
|
|||
|
|||
Maar zou het dan een software- of hardwarematig probleem kunnen zijn?
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
scherm reageert slecht bij dead trigger2 | marccc | iPad Games | 0 | 25-12-13 12:00 |
Toon NIETS bij een inkomend SMS bericht | JEPEDEWE | iPhone algemeen | 1 | 11-07-10 16:25 |
scherm reageert niet | bakvis | iPhone algemeen | 8 | 12-10-09 18:40 |
Foto bij inkomend SMS-bericht | apoZ | Jailbreak apps en thema's | 3 | 20-06-08 23:33 |
sms tekst bij inkomend bericht | crazy-chriss | Jailbreak apps en thema's | 0 | 20-05-08 21:00 |
|
|