U2 enkel nog in de muziekplayer bij de wekker discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik zit met een probleem waarvan ik denk dat dit nog steeds ruimte van mijn iPhone in gebruik neemt nl. we kregen allemaal het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
U2 enkel nog in de muziekplayer bij de wekker
Hallo,
ik zit met een probleem waarvan ik denk dat dit nog steeds ruimte van mijn iPhone in gebruik neemt nl. we kregen allemaal het album van U2 gratis bij iOS8, terwijl ik dit amper nodig had. Nu, het album heeft eigenlijk nooit in mijn muziekplayer zichtbaar gestaan, tot ik deze week ontdekte, dat het album wel tevoorschijn komt als ik een nieuw lied wil kiezen bij mijn wekker. Het staat dus enkel daar, bij de gewone muziekplayer staat het niet. Heb al het album gesynchroniseerd en terug verwijderd en nog steeds staat het er. Weet iemand van jullie hoe ik het ook hélemaal van mijn iPhone kan verwijderen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
alarm, album, ios8, muziek |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Muziek: Wat voor muziekplayer gebruiken jullie? :) | Shorty007 | Muziek, foto & video | 0 | 13-09-12 18:49 |
iPhone: Probleem jailbroken 3G geupgrade naar 4.0 en nu enkel nog emergency call scherm | amoorie | Jailbreak | 0 | 17-08-10 20:34 |
op PC alles kwijt enkel gegevens op iphone nog | pinki | Archief | 1 | 13-02-10 14:36 |
geen enkel teken van gps bij 3G bij NAvigon | alainb | iPhone Apps | 3 | 02-07-09 00:37 |
Ik krijg enkel nog de ipod met een leeg scherm | loorp | Unlock [archief] | 4 | 02-01-08 23:11 |
|
|