//

iPhone 6 plus krom

iPhone 6 plus krom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Nasty zo een krom ding...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #41  
Oud 27-10-14, 17:39
toeterbaas toeterbaas is offline
• iOS 8.3
• 8.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2013
Berichten: 64
Standaard

Nasty zo een krom ding
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #42  
Oud 28-10-14, 09:58
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

iPhone 6 buigt niet sneller dan HTC One M8 | B R I G H T
  #43  
Oud 28-10-14, 11:05
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Tja, als je zo onhandig bent om je net nieuwe, prachtige en dure iPhone te vernielen, dan is 'eigen schuld, dikke bult' meestal een brug te ver.

Dit wordt een schoolvoorbeeld van Cognitieve Dissonantie Reductie.
  #44  
Oud 28-10-14, 13:19
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Oei, die uitdrukking ken ik niet
  #45  
Oud 28-10-14, 14:09
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk bericht
Oei, die uitdrukking ken ik niet
Cognitieve dissonantie is een psychologische term voor de onaangename spanning die ontstaat bij het kennisnemen van feiten of opvattingen die strijdig zijn met een eigen overtuiging of mening, of bij gedrag dat strijdig is met de eigen overtuiging, waarden en normen. Het gaat met andere woorden om de perceptie van onverenigbaarheid tussen twee cognities, waarbij het woord cognitie kan slaan op kennis, houding, emotie, geloof of gedrag. Volgens de theorie voelen mensen een sterke drang om dissonanties te verkleinen door hun opvattingen of gedrag aan te passen of te rationaliseren. Het tegenovergestelde van cognitieve dissonantie is cognitieve consonantie.
Bron: Wiki.

Als je bijv. geen iPhone 6 kunt of wilt betalen, zeg je dat je lekker bij je iPhone 4 blijft, omdat die protserige iPhone 6 veel te makkelijk buigt. Of als je mooie iPhone 6+ ineens onder een hoek krom staat, ligt dat aan het toestel en niet aan jezelf. Of, ik ga nooit stemmen, want die zakkenvullers...
  #46  
Oud 28-10-14, 15:12
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Of zoals ik het vroeger leerde, cognitieve dissonantie is het verschil tussen het beeld van de situatie in je hoofd en de werkelijke situatie.
  #47  
Oud 28-10-14, 17:37
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door flappah Bekijk bericht
Of zoals ik het vroeger leerde, cognitieve dissonantie is het verschil tussen het beeld van de situatie in je hoofd en de werkelijke situatie.
...maar vooral de aanpassing van die 'werkelijkheid' om het in je hoofd aanvaardbaar te maken!
  #48  
Oud 28-10-14, 17:44
flappah flappah is offline
• iOS 13.3.1
• iPadOs 13.3.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 591
Stuur een bericht via MSN naar flappah Stuur een bericht via Yahoo naar flappah
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
...maar vooral de aanpassing van die 'werkelijkheid' om het in je hoofd aanvaardbaar te maken!
Yep, inderdaad!
  #49  
Oud 28-10-14, 18:30
Con Con is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2010
Locatie: Naast jou
Berichten: 150
Standaard

Hmm.. nooit geweten dat ik de iPhone 6 niet kan betalen. Ik dacht altijd dat ik het formaat te groot vond. Weer wat geleerd....
  #50  
Oud 28-10-14, 20:33
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Con Bekijk bericht
Hmm.. nooit geweten dat ik de iPhone 6 niet kan betalen. Ik dacht altijd dat ik het formaat te groot vond. Weer wat geleerd....
quod demonstrandum est...
  #51  
Oud 28-10-14, 20:35
WhyNotCallMeRo's schermafbeelding
WhyNotCallMeRo WhyNotCallMeRo is offline
• iOS 11.3
• 11.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Sep 2010
Berichten: 245
Standaard

Wie heeft er nu de langste ?

Hahaha
  #52  
Oud 28-10-14, 20:36
Wally©'s schermafbeelding
Wally© Wally© is offline
• iOS 12.0
• 9.2.1
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Tessenderlo België
Berichten: 1.916
Standaard

't Is al goe mannen...

Al da ge-etaleer zal de iPhone helaas niet rechter maken...

On-topic...plieês...
__________________
Ignorance can easily be overcome...
Stupidity is forever...
  #53  
Oud 28-10-14, 21:22
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht

Eigen schuld hebbuh hebbuh en pronken pronken met de MR surfplank
Wat bazel jij toch allemaal zeg.

Pronken? Maar Apple was niet de 1ste die met zo'n grote smartphones afkwam?
Ik koop geen iPhone 6 plus om mee te pronken ze, integendeel zelfs, sinds ik zo'n dure iPhones heb, ik haal die uiteraard wel veel boven maar ik loop er ook niet mee te koop, er zijn altijd foute mensen aanwezig als je bv op cafe zit enz.... Dus ik zal die ook nooit op de tafel in cafe ofzo laten liggen dus van pronken is al helemaal geen sprake, teveel dieven/foute mensen zijn er.

Tijden veranderen nu éénmaal en Apple heeft dit verandert met name Steve Jobs die opeens met de iPhone afkwam.

In den beginne was dat tv kijken op een goed werkend smartphone er nog niet echt, dat is er allemaal nadien bijgekomen en het blijkt dat je dit beter doet met een groter scherm, logisch ook.

De echte Apple fans/iPhones fans die kopen de iPhone niet om de snob of nek mee uit te hangen maar omdat dat toestel hen het beste ligt, mooi is ook (smaken verschillen maar ik vind het prachtig) en vooral de ios natuurlijk die ik liever heb dan android. (al zijn er nog meerdere zaken voor verbetering vatbaar).
  #54  
Oud 28-10-14, 23:07
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

over bazelen gesproken ...........
  #55  
Oud 29-10-14, 09:02
Affinity Affinity is offline
• iOS 9.0.1
• 9.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2013
Berichten: 670
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
over bazelen gesproken ...........
Ja dat kon jij inderdaad als de beste.

Apotheosis heeft toch gelijk, als je dat niet snapt dan ben je een hopeloos geval.

Er zullen zeker mensen zijn die willen pronken met hun iPhone, dat soort mensen zijn er nu eenmaal.
Maar om dat zo te veralgemenen, hoe dom ben je dan? Dus omdat iets (eigenlijk té) duur is, ben je plots iemand die wil pronken met je iPhone? Wat als je nu gewoon die iPhone zo goed vind dat je hem wil kopen? Of kan dat niet?

Over die bendgate, mijne zit al sinds de dag na release dagelijks in mijn voorzak en daar is niks op aan te merken.
Heel dat bendgate gedoe is imo zwaar overroepen, ofwel hebben ze bij mij andere materialen gebruikt voor mijn iPhone... Ik vermoed dat het het eerste is.

Ik vind als je ziet hoe dun hij is en als je weet dat dat aluminium is, dan moet je daar toch zoiezo wat voorzichtiger mee kunnen omspringen... Ik ga niet zeggen dat je geen normaal gebruik kan hebben, want dat moet je net wel kunnen. Mijne zit zelfs vaak in een jeans waarvan de zak redelijk strak is en de iPhone maar net gepast in kan, als ik die broek aanheb weet ik ook dat ik niet heel fors door mijn benen moet zakken zodat mijn zak bij wijze van spreken bijna openscheurt.

In de achterzak moet je zo'n dun plaatje aluminium al helemaal niet gaan steken, dat lijkt mij gewoon common sense...

Volgens mij zijn de meeste gebogen iPhones aan de mensen zelf te danken... Kijk nu naar deze thread, dat is wellicht de eerste/enigste persoon van dit forum met een gebogen iPhone? Zogezegd is er niks speciaal mee gebeurd, maar hoe hard kan je iemand vertrouwen met een dikke deuk op de achterkant van zijn iPhone?

Even een voorbeeldje: Toen ik onlangs een nieuw strijkijzer kocht had ik deze per ongeluk laten vallen op een harde tegel, plots begon er water uit te lekken... Ik ging terug naar de winkel en zei dat hij water lekt en dat ik hem nochtans nog niet gebruikt had, ik vermeldde er ook bij dat het om een toonzaalmodel ging... Zonder enige reactie hebben ze het toestel gratis hersteld...
Inderdaad ja, zo "eerlijk" zijn mensen.
  #56  
Oud 29-10-14, 19:07
apotheosis apotheosis is offline
• iOS 10.2.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Anders
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 4.751
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peerenbooms Bekijk bericht
over bazelen gesproken ...........
Sterk argument.
  #57  
Oud 30-10-14, 15:38
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Misschien moet je je wat gaan verdiepen in het consumentenrecht of even belletje doen naar een advocatenkantoor en wat simpele vragen stellen.

Het is namelijk zo dat wanneer de consument een product koopt, er wordt geacht dat het product naar behoren werkt. Hierbij wordt rekening gehouden met dat de consument dommer is dan een steen (daarom hebben ze tegenwoordig "geen kinderen/dieren in magnetron" stickers e.d.)

Helaas moet je ook meenemen dat het een bekend probleem was (iedereen die nu een baby/dier in de magnetron ploft krijgt geen vergoeding) en dus moet je gewoon eventjes een advocatenkantoor bellen als je die €300,- in geen geval wilt betalen.

Vaak zijn dit soort uitspraken van grote bedrijven ook om ervoor te zorgen dat het meerendeel geen nieuw toestel zal eisen en gewoon de "boete" van €300,- betaalt. Moet je doorheen prikken. Neem mijn woorden niet voor waarheid aan, maar zoek wel even uit hoe het zit, ik ben nl. geen advocaat.
  #58  
Oud 30-10-14, 16:46
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Ik ben 45 jaar en heb eigenlijk alles wat ik nodig heb. Dat neemt niet weg dat er nog zaken zijn waar ik echt blij van word als ik die koop. Twee maanden geleden een elektrische fiets gekocht, nog altijd ben ik er blij mee. Mijn 6 plus... echt heel erg blij mee. Heb nu voor mijn vrouw een ipad air besteld, gewoon omdat ik ze graag zie... weet je, ben daar ook heel blij mee omdat ik weet dat ze dat heel graag heeft. Ik bedoel maar, pronken komt hier helemaal niet aan te pas. Dat is een vorm van gelukkig zijn... En dat mag toch ook? Ik ben daarom toch geen stoefer? Ik zou zelfs niet weten tegen wie ik ermee zou pochen, in het dagelijks leven komt dat gewoon zelfs niet ter sprake...
  #59  
Oud 30-10-14, 17:07
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appleuser Bekijk bericht
Misschien moet je je wat gaan verdiepen in het consumentenrecht of even belletje doen naar een advocatenkantoor en wat simpele vragen stellen.

Het is namelijk zo dat wanneer de consument een product koopt, er wordt geacht dat het product naar behoren werkt....
Yep, zo is dat, maar iemand anders zei dat ook al: als je jouw nieuwe Ferrari op dag 2 tegen een muur zet, heeft dat telefoontje niet veel zin; de Ferrari functioneerde prima, jij had een storing! Zo ook hier! Je zou een punt hebben als je de iPhone op de rand van de tafel legt en deze buigt zich als in een schilderij van Dali over de rand. Alle testen wijzen uit dat dit niet het geval is.

@DHL. Ik word er blij van als ik jouw beschrijving lees! Helemaal eens.
  #60  
Oud 30-10-14, 18:12
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Yep, zo is dat, maar iemand anders zei dat ook al: als je jouw nieuwe Ferrari op dag 2 tegen een muur zet, heeft dat telefoontje niet veel zin
Deze vergelijking vind ik meer lijken op wanneer je je telefoon laat vallen of tegen de muur smijt want dan is het inderdaad logisch dat je niks vergoed krijgt. Als de mobiel in je zak zit (ongeacht welke) en door LET WEL: normale bewegingen e.d. buigt ben je in je recht een nieuw toestel te ontvangen/eisen. TS kan als enige oordelen of dit het geval is geweest.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone trekt krom zakakaz iPhone algemeen 3 02-05-14 16:15
iPhone 5s krom getrokken? Bas16 iPhone algemeen 4 03-02-14 11:23
iphone 5 krom aan onderzijde vanrosmalen iPhone algemeen 16 05-01-14 17:08
iPhone 5 krom jordyhondeveld iPhone algemeen 17 13-03-13 13:33
iPhone 5 trekt krom peterp0st iPhone algemeen 39 08-03-13 16:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:28.