//

iPhone 6 plus krom

iPhone 6 plus krom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Appleuser ?...TS kan als enige oordelen of dit het geval is geweest. Daarmee is de cirkel rond. Ik heb in dit ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #61  
Oud 30-10-14, 22:17
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Appleuser Bekijk bericht
?...TS kan als enige oordelen of dit het geval is geweest.
Daarmee is de cirkel rond. Ik heb in dit draadje het concept CDR niet voor niets genoemd! Zullen we samen één keer raden wat het antwoord van de TS hoogstwaarschijnlijk zal zijn?
In beeldspraak. De 'Ferrari' zit in de prak omdat: er een kat overstak (sleep dat mormel voor de rechter); er plotseling een stoeprand lag (sleep de gemeente...).

Er zijn aantoonbaar vele kg's kracht nodig om die iPhone te buigen. Dat kan niet ongemerkt aan je voorbij gaan. De gevolgen accepteren is een ander verhaal, zeker als een aantal 'miljoenen' hetzelfde lot heeft getroffen.

(Ik ben ooit met een iPhone 5 in mijn zijzak van m'n broek tegen een fiets aangelopen (welke idioot zet daar z'n fiets neer...); glas beschadigd. Had ik een advocaat moeten raadplegen omdat je niet eens met een iPhone in je zak tegen een fiets kunt aanlopen?)
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #62  
Oud 31-10-14, 12:33
Appleuser Appleuser is offline
• iOS 7.0.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2014
Berichten: 53
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Er zijn aantoonbaar vele kg's kracht nodig om die iPhone te buigen.
Aantoonbaar is de 32kg aan kracht die je nodig hebt om de telefoon te buigen, waar dit voor de iphone 5 bijna het dubbele (58kg). Natuurlijk zal je deze in het dagelijks leven niet zo snel bereiken, maar er zijn genoeg situaties waarin je de 32 kg aan kracht wel kan bereiken. Misschien ben je heel dik en een te strakke broek aan o.i.d.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
(Ik ben ooit met een iPhone 5 in mijn zijzak van m'n broek tegen een fiets aangelopen (welke idioot zet daar z'n fiets neer...); glas beschadigd. Had ik een advocaat moeten raadplegen omdat je niet eens met een iPhone in je zak tegen een fiets kunt aanlopen?)
Misschien denk je dat ik het IQ heb van een steen? Daarnaast moet je misshien voor je kijken als je loopt

Feit blijft dat als je met je iphone bij Apple langs gaat en hem overhandigt, ze een aantal "tests" zullen doen en daarna zullen zeggen je hebt recht op een nieuwe of niet. Laat jezelf niet over de telefoon afschepen door iemand die de opdracht heeft gekregen "nee" te zeggen.
  #63  
Oud 31-10-14, 15:53
DHL DHL is offline
• iOS 8.1
• 8.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2012
Locatie: Belgie
Berichten: 140
Standaard

Bij Renault werken ze met startkaarten ipv sleutels. Die zijn van een soort plastic, ik kan die breken als ik wil. Nog nooit had ik een klant die kwam zagen dat z'n startkaart gebroken was. Als zoiets zich voordoet gingen ze er met gezond verstand vanuit dat ze toch iets 'mis' hadden gedaan... Als je net op die kaart een bak bier laat rusten zal je ook wel 'prijs' hebben.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iPhone trekt krom zakakaz iPhone algemeen 3 02-05-14 17:15
iPhone 5s krom getrokken? Bas16 iPhone algemeen 4 03-02-14 12:23
iphone 5 krom aan onderzijde vanrosmalen iPhone algemeen 16 05-01-14 18:08
iPhone 5 krom jordyhondeveld iPhone algemeen 17 13-03-13 14:33
iPhone 5 trekt krom peterp0st iPhone algemeen 39 08-03-13 17:15

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:14.