iPhone 6 plus krom discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door Appleuser ?...TS kan als enige oordelen of dit het geval is geweest. Daarmee is de cirkel rond. Ik heb in dit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Citaat:
In beeldspraak. De 'Ferrari' zit in de prak omdat: er een kat overstak (sleep dat mormel voor de rechter); er plotseling een stoeprand lag (sleep de gemeente...). Er zijn aantoonbaar vele kg's kracht nodig om die iPhone te buigen. Dat kan niet ongemerkt aan je voorbij gaan. De gevolgen accepteren is een ander verhaal, zeker als een aantal 'miljoenen' hetzelfde lot heeft getroffen. (Ik ben ooit met een iPhone 5 in mijn zijzak van m'n broek tegen een fiets aangelopen (welke idioot zet daar z'n fiets neer...); glas beschadigd. Had ik een advocaat moeten raadplegen omdat je niet eens met een iPhone in je zak tegen een fiets kunt aanlopen?) |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Citaat:
Feit blijft dat als je met je iphone bij Apple langs gaat en hem overhandigt, ze een aantal "tests" zullen doen en daarna zullen zeggen je hebt recht op een nieuwe of niet. Laat jezelf niet over de telefoon afschepen door iemand die de opdracht heeft gekregen "nee" te zeggen. |
|
|||
|
|||
Bij Renault werken ze met startkaarten ipv sleutels. Die zijn van een soort plastic, ik kan die breken als ik wil. Nog nooit had ik een klant die kwam zagen dat z'n startkaart gebroken was. Als zoiets zich voordoet gingen ze er met gezond verstand vanuit dat ze toch iets 'mis' hadden gedaan... Als je net op die kaart een bak bier laat rusten zal je ook wel 'prijs' hebben.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone trekt krom | zakakaz | iPhone algemeen | 3 | 02-05-14 17:15 |
iPhone 5s krom getrokken? | Bas16 | iPhone algemeen | 4 | 03-02-14 12:23 |
iphone 5 krom aan onderzijde | vanrosmalen | iPhone algemeen | 16 | 05-01-14 18:08 |
iPhone 5 krom | jordyhondeveld | iPhone algemeen | 17 | 13-03-13 14:33 |
iPhone 5 trekt krom | peterp0st | iPhone algemeen | 39 | 08-03-13 17:15 |
|
|