Zoek mijn iphone problemen met icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik en men vriendin zitten beide op hetzelfde apple id voor apps en zoek mijn iphone. Maar door icloud als mijn vriendin gebeld word word ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Zoek mijn iphone problemen met icloud
Ik en men vriendin zitten beide op hetzelfde apple id voor apps en zoek mijn iphone. Maar door icloud als mijn vriendin gebeld word word ik ook doorverbonden met dit nummer en worden we tegelijk gebeld door dat zelde nummer. Nog iemand problemen hiermee. Voorheen geen probleem enkel na update ios 8.0.2
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Oplossing is voor je vriendin een aparte Apple id aanmaken (ze kan de jouwes nog steeds blijven gebruiken voor apps uit de app store en deuntjes) en die te gebruiken voor handoff / primaire iCloud account op haar iPhone.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt |
|
|||
|
|||
Of beiden onder Instellingen/FaceTime elkaars telefoonnummers uitvinken bij bereikbaarheid.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
iphone 7 find my iphone
Ik heb een iPhone 7 en het geluid van zoek mijn iPhone gaat spontaan iedere keer af , hoe kan ik dit voorkomen ?
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Zoek mijn iPhone weergeeft mijn Mac niet | kevin95 | iCloud | 6 | 27-07-14 16:12 |
zoek mijn iphone terug zetten problemen. | stijn15844 | iPhone algemeen | 4 | 06-10-13 15:41 |
Probleem met iCloud "Zoek Mijn iPhone" | IngeVI | iPhone Apps | 2 | 11-07-12 12:04 |
Probleem met iOS 5.0.1. ('Zoek mijn iPhone') | nandaverschoor | iPhone algemeen | 1 | 26-02-12 21:56 |
|
|