Iphone 6 start niet op, ook niet na recovery discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Heb erg vreemd probleem met een iphone 6. Deze iphone die een tijdje niet meer gebruikt is wilde niet opstarten, zag wel batterij logo dus ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 6 start niet op, ook niet na recovery
Heb erg vreemd probleem met een iphone 6.
Deze iphone die een tijdje niet meer gebruikt is wilde niet opstarten, zag wel batterij logo dus ik denk even opladen en hij doet het weer. Maar zelfs na paar uur laden start hij nog niet op. Nadat ik de iphone aan itunes heb gehangen en in recovery mode alle software ging herstellen dacht ik nu start ie wel op. De iphone gaf zelfs op beeld aan dat hij aan het herstellen was. Niet dus, nog steeds krijg ik het lege accu logo nadat itunes zei dat de installatie voltooid was. Oh ja en ook een harde reset doet helemaal niks. Heb zelfs de telefoon open gemaakt en de batterij connector even los gemaakt ook zonder resultaat. Dus ik hoop dat er nog iemand een andere oplossing weet want heb al veel iphones hersteld maar nog nooit dat hij niet meer wilde opstarten. PS: Accu en dock connector kan toch niet dood zijn aangezien hij wel de recovery aangaf op de iphone? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Laat het toestel aan de lader tot het opstart. Of vervang de accu door een accu met hetzelfde APN. Succes gewenst. |
|
|||
|
|||
Dus met een diep ontladen accu kan de iphone wel worden hersteld maar niet worden opgestart?
|
|
|||
|
|||
Ja, als iBoot opstart.
|
|
|||
|
|||
ok paar uur opladen heeft inderdaad wonderen gedaan, de iphone doet het weer!
Bedankt voor je hulp! |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone mail start niet meer op en gmail accounts kunnen niet verwijderd worden | RBrinks | iPhone algemeen | 5 | 19-01-14 18:05 |
Iphone 3Gs in recovery loop, recovery niet mogelijk --> Error 40 | Spider85 | iPhone algemeen | 1 | 20-12-11 23:26 |
Iphone start niet meer op, nog niet geupdate naar 3.1.3 gelukkig... maar nu? | pat1812 | iPhone algemeen | 15 | 06-02-10 12:35 |
iPhone wil niet uit en niet in recovery mode | mauritsvdven | iPhone algemeen | 1 | 30-07-08 15:57 |
Ten einde raad: iTunes ziet iPhone niet - Recovery Mode werkt niet... | Marked | Unlock [archief] | 22 | 12-05-08 12:34 |
|
|