reservekopie terugzetten van 5C naar 4 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hi! Hopelijk kan iemand mij helpen. ik heb mijn 5C helaas laten vallen en daar moet nu een nieuwe ruit in.Ik woon niet in NL ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
reservekopie terugzetten van 5C naar 4
Hi!
Hopelijk kan iemand mij helpen. ik heb mijn 5C helaas laten vallen en daar moet nu een nieuwe ruit in.Ik woon niet in NL en de ruit moest bested worden en dit duurt een week. om te voorkomen dat er zand/water/vbuil/stof in komt nu dus even een ander. Ik wil nu dus tijdelijk mijn oude 4 gebruiken en dus een reservekopie maken van de 5c en deze terugzetten. 5c - 8.1 4 - 7.1.2 beide telefoons staan geregistreerd op dezelfde ICloud inlog. Ik heb dus een reservekopie gemaakt van de 5C. wanneer ik de 4 Koppel en zeg dat ik een reservekopie wil terugzetten kan hij de 5c reservekopie niet vinden. Wat kan ik doen? ik heb hem al in de cloud en op de pc gemaakt maar in beide gevallen ziet hij hem niet als ik de 4 Koppel. ligt het aan het besturingsysteem? ik kan de 4 helaas niet upgraden. Heel graag hulp.. thank you! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
daar was ik al bang voor. Is er een andere oplossing?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
De nummers etc heb ik inderdaad overgezet. thanks
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: Reservekopie terugzetten van paar maanden geleden | Srn1234 | iTunes | 1 | 07-11-13 18:14 |
Kan ik alleen een filmrol van reservekopie iTunes terugzetten? | JurianB | iPhone algemeen | 0 | 30-09-13 16:01 |
Hoe ALLEEN contacten terugzetten vanuit de reservekopie van iCloud én iTunes? | lvc | iPhone algemeen | 3 | 30-06-12 08:16 |
Windows: Iphone op 4.1 kan geen reservekopie terugzetten van 4.2.1 | mathijs_ | iTunes | 3 | 08-02-11 13:07 |
iPhone: Reservekopie terugzetten van Jailbroken iphone | Shorty007 | Jailbreak | 24 | 15-08-09 21:00 |
|
|