Verzonden emails verdwijnen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wanneer ik een ontvangen email beantwoord met mijn iphone, wordt deze verzonden email niet opgeslagen in de folder sent. Bij de ontvangen email verschijnt het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Verzonden emails verdwijnen
Wanneer ik een ontvangen email beantwoord met mijn iphone, wordt deze verzonden email niet opgeslagen in de folder sent. Bij de ontvangen email verschijnt het symbooltje dat de email beantwoord is, maar de door mij als antwoord verzonden email is nergens meer te vinden.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
heb je de instellingen goed staan bij email ? bij verwijderen ?
|
|
|||
|
|||
Dat weet ik niet. Waar moet ik naar kijken?
|
Labels |
verdwenen email |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Verzonden email verdwijnt. | Eggie22 | iPhone algemeen | 2 | 12-01-14 19:09 |
mail.app verzonden geluid al afgespeeld voordat mail is verzonden | Guest-20230102224146 | iPhone Apps | 0 | 30-12-13 16:39 |
MAIl-programma zet geen kopie van verzonden mail in Postbus Verzonden | pmhermans | iPad algemeen | 2 | 11-09-13 11:23 |
email verzonden, komt niet aan bij ontvanger.Zelfde email forward verzonden wel aan | omdg | iPhone algemeen | 13 | 30-10-10 22:37 |
Verzonden emails niet zichtbaar | bostiaan | iPhone algemeen | 3 | 22-08-10 23:15 |
|
|