iphone 5s geluidsprobleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Bij mijn iphone 5s doet het geluid het niet meer goed. Als ik hem van "stil" afhaal dan blijft ie op koptelefoon staan waardoor t ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iphone 5s geluidsprobleem
Bij mijn iphone 5s doet het geluid het niet meer goed.
Als ik hem van "stil" afhaal dan blijft ie op koptelefoon staan waardoor t geluid het alleen maar doet wanneer ik oordopjes erin heb. Heb al harde reset gedaan, keer opnieuw opgestart. Naar het geluid gekeken maar hij doet het niet. Wie kan mij helpen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Kom er ook net achter dat bellen ook niet lukt zonder oordopjes! Bloed irritant dus! wie kan mij helpen reacties graag!!
|
|
|||
|
|||
Wat bedoel je met harde reset?
Ik heb hetzelfde probleem op kunnen lossen door de hele telefoon naar fabrieksinstellingen terug te brengen. Wel eerst een goede back-up maken. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Hij doet het inmiddels weer gelukkig, wattenstaafje erin gepropt, oordopjes flink wat keren erin gedaan en uitgehaald en ineens deed ie t weer. Hopelijk blijft het zo. |
|
|||
|
|||
Gelukkig dan Janine,
Dat advies van die oordopjes er een paar keer in en uit doen kende ik ook maar dat hielp bij mij niet. Raar genoeg hielp een "terug naar fabrieksinstellingen" wel. Hopen dat het verder weg blijft. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone geluidsprobleem headset | Sophie1990 | iPhone algemeen | 1 | 01-07-13 14:18 |
Geluidsprobleem iPhone 4S | Jcop | iPhone algemeen | 17 | 15-05-13 10:51 |
Geluidsprobleem | andreasfc | iPhone algemeen | 4 | 01-10-10 01:21 |
Iphone 4 - Geluidsprobleem | DeepFritz | Orange | 21 | 01-08-10 00:24 |
iPhone geluidsprobleem | acamphuis | Unlock [archief] | 2 | 28-01-08 17:18 |
|
|