Iphone 5 geluid valt bij gesprek vaak weg discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een paar maanden een tweedehands iphone 5. Sinds een paar weken heb ik echter het probleem dat ik iemand wil bellen, of ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5 geluid valt bij gesprek vaak weg
Ik heb sinds een paar maanden een tweedehands iphone 5. Sinds een paar weken heb ik echter het probleem dat ik iemand wil bellen, of iemand belt mij, en dan hoor ik de ander niet, de ander hoort mij niet, of allebei. Ik heb de laatste update en verder werkt de telefoon prima. Soms gaat het een paar dagen goed, en dan heb ik het probleem weer. Iemand een oplossing?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Als een volledige reset niet heeft geholpen dan raad ik je aan de iPhone te (laten) controleren. Waarschijnlijk is de oorspeaker niet 100%.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 - netwerk / 3G valt vaak weg | Senn0s | iPhone algemeen | 2 | 29-10-14 16:50 |
iPhone 5 valt gesprek weg | marcolamng | iPhone algemeen | 0 | 03-01-13 21:08 |
Internet valt vaak weg | Kees64 | iPad algemeen | 7 | 14-08-12 07:36 |
Geluid bij sommige APPS valt soms weg | janbeul | iPhone Apps | 5 | 03-04-11 12:52 |
3GS: Geluid valt tijdens gesprek steeds kort weg. | Arjen_R | iPhone algemeen | 2 | 18-07-09 14:08 |
|
|