Advies: doorschuiven 4s en instellen Iphone6, zonder laptop voor backup discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Kun je die link aub verwijderen? Hulp bij diefstal (ook al is dat niet jouw bedoeling) is hier (terecht) niet toegestaan. Welk bestand je nodig ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Kun je die link aub verwijderen?
Hulp bij diefstal (ook al is dat niet jouw bedoeling) is hier (terecht) niet toegestaan. Welk bestand je nodig hebt om data van het ene naar het andere iOS device over te zetten verschilt per App. Met iTools kun je op zoek en bestanden overzetten. Trial & error...
|
|
|
|||
|
|||
Oops sorry. Heb het meteen verwijderd!
Ik ga iTools proberen. Kan je me een tip geven welke map ik eerst moet proberen voor de userdata? Of is dat ook zoeken? |
|
||||
|
||||
De meeste Apps hebben een Documents folder. Daar zou ik beginnen te zoeken.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Bedankt he! Je bent geweldig! |
Labels |
iphone 6 |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe Iphone 6 instellen | Edwardfotografie | iPhone algemeen | 23 | 10-01-15 09:07 |
oude reservekopie van iPhone verwijderen en nieuwe instellen | colin_kuijntjes | iPhone algemeen | 4 | 05-09-12 22:35 |
Advies: wel of geen nieuwe iPhone? | joepje3 | Koopinformatie Nederland | 8 | 23-12-09 20:04 |
nieuwe iphone, oude instellingen | tatataa | Archief | 3 | 07-12-09 16:24 |
[ObjC] UIViewCon. in UINavigationCon. in tabbar doorschuiven | Janozua | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 05-03-09 23:10 |
|
|