account probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Lieve mensen HELP! Ikzelf heb op mijn naam en creditkrt een itunesaccount.(iphone 6) Mijn vrouw heeft een ipad 2 met ,vlgs ipadgegevens en iTunes gegevens ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
account probleem
Lieve mensen HELP!
Ikzelf heb op mijn naam en creditkrt een itunesaccount.(iphone 6) Mijn vrouw heeft een ipad 2 met ,vlgs ipadgegevens en iTunes gegevens een account op haar naam en creditkrt. Echter als zij een app koopt en zij geeft haar eigen apple id in, krijgt zij de melding dat deze onjuist is! Via mijn apple id gaat het wel. Nogmaals op haar ipad en iTunes staat wel HAAR account en creditkaartgegevens. wie o wie heeft een oplossing , alvast bedankt |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Waar staat haar account op haar iPad?
"iTunes en App Store" en/of iCloud?
|
|||
|
|||
op iTunes en appstore
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 17 februari 2015 om 21:45 ---------- Trouwens ook in icloud staan haar gegevens juist!! |
|
||||
|
||||
Welke foutmelding krijg je dan?
|
|
|||
|
|||
Melding is: Apple id wachtwoord onjuist.
|
|
||||
|
||||
Heb je datzelfde wachtwoord al op https://appleid.apple.com geprobeerd?
(en eventueel een wachtwoordherstel?) |
|
|||
|
|||
Heb dit inderdaad al uitgevoerd. Maar niet met het gewenste resultaat.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 Apple id account probleem | Ver$uZ Motorsport | iPhone algemeen | 10 | 07-07-13 23:03 |
iOS6 caldav account probleem | Arney | iPhone algemeen | 0 | 20-09-12 12:18 |
Na KPNmail account en Hotmail account nu ook UPC mail account instellen op iPhone | Araucaria | iPhone algemeen | 1 | 25-03-11 09:41 |
Windows: Account iTunes Probleem | Jency | iTunes | 0 | 23-06-10 15:17 |
I-tunes account probleem | frisonelis | Archief | 7 | 22-09-08 15:56 |
|
|