Help simkaart problem Iphone 3 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste mensen, Heb een wat oudere Iphone 3, na uitgeleend te hebben aan m'n kind uiteindelijk terug gekregen. Wil nu toestel gaan gebruiken als reserve ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Help simkaart problem Iphone 3
Beste mensen,
Heb een wat oudere Iphone 3, na uitgeleend te hebben aan m'n kind uiteindelijk terug gekregen. Wil nu toestel gaan gebruiken als reserve maar ???? Krijg steeds de melding: Simkaart wordt niet ondersteund. nog meer bla bla kaart is van een aanbieder die niet wordt ondersteund onder het activeringsbeleid dat momenteel is toegewezen door de activeringsserver. Begrijp er dus niets van, welke simkaart ik ook probeer. Steeds dezelfde melding. Heeft iemand raad.....
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Nee dat is het niet, voor heen altijd gewoon met simkaarten gewerkt. Heeft geen sim lock op gezeten. Na abonnement destijds de code gekregen om dit te verwijderen. Maar lief dat je mee denkt
|
|
|||
|
|||
Volgens mij gaat een iPhone unlocken via iTunes en niet via een code.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien stond er vroeger een software unlock op het toestel die na een herstel verdwenen is. |
|
|||
|
|||
Beste allemaal.
Jullie hebben gelijk, en het unlockken is destijds inderdaad via Itunes gedaan. Dat heb ik toen zelf gedaan. Echter krijg ik ook via Itumes de melding dat zonder simkaart niets mogelijk is. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5 Screen Problem with Keyboard | Borr | iPhone algemeen | 26 | 16-10-12 10:30 |
Iphone pakt simkaart niet(Alleen compatibele simkaart) | Serdarbozkurt38 | iPhone algemeen | 18 | 29-08-12 14:26 |
Iphone 4s herkend simkaart niet 'Geen simkaart' | iPho(w)ner | iPhone algemeen | 11 | 29-03-12 07:29 |
iPhone: There is a problem with your iPhone | Marinelli | Jailbreak | 1 | 09-08-10 10:55 |
Iphone US 8gb 1.1.2 Home-knop defect? Power-off, synchroniseren en Itunes problem! | The_Sound_of_Silence | iTunes | 0 | 04-04-08 02:23 |
|
|