is mijn iphone 6 in orde? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) ik heb het idee dat sinds iOS 8.1.3, mijn iPhone 6 onverwachts reboot. Heeft hij al vaker gedaan en heb zelfs een keer een bluescreen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
is mijn iphone 6 in orde?
ik heb het idee dat sinds iOS 8.1.3, mijn iPhone 6 onverwachts reboot. Heeft hij al vaker gedaan en heb zelfs een keer een bluescreen gehad. gister avond weer, iPhone liep vast (of alleen het scherm, want ik hoorde het Siri geluidje toen ik de Home knop ingedrukt hield) uit eindelijk kreeg ik een zwart beeld nadat ik op het vergrendel knopje drukte(toeval? geen idee). En ging niet meer aan. Aan de oplader gelegd, geen enkel trillertje. Uit eindelijk kwam het Apple logo in beeld voor seconde of 4. Toen was ik op het homescreen zonder een code in te geven.
Iemand ook van onverwachte reboots (na 8.1.3) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat is geen reboot maar een Springboard crash. Zo'n crash kan veroorzaakt worden door jailbreak restanten. Kijk eens in de Diagnostics naar de crash reports.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
ik heb het gevonden, hele hoop crashes zoals jetsamevent en splashbord en nog wat van stacks+backboard. ook een paar gpu restarts na elkaar.( dat zal mijn probleem zijn geweest laatst.
|
|
|||
|
|||
Jetsamevents zijn niet erg. Dat zijn apps die er uit gekieperd worden omdat zij te veel geheugen en CPU gebruiken.
Splashboard en Backboard crashes zijn ernstiger. Maak een incident aan op de Apple website. Apple kan dan onderzoeken wat de redenen van de problemen zijn. Je kan ook met Apple bellen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
zelf heb ik ook het idee dat het sinds ios 8.1.3 is gekomen maar durf ik niet met zekerheid te zeggen |
|
|||
|
|||
Als je naar de winkel gaat begin je aan een lijdensweg die weken kan duren. Je kan beter direct contact opnemen met Apple dan heb je meestal binnen een paar dagen een nieuwe iPhone.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Moet ik daar vanuit gaan ? Of alleen bij een log file kijken als ik een crash/ herstart ervaar? |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Ik heb nog steeds geen splashboard en backboard crashes gehad. Wel logsessions, log arrgegatted en jetsam events, maar deze lijken mij onschuldig. Wel weer een gpu restart gehad en springboards ( excResourcs_springboards)
|
|
||||
|
||||
Contact opnemen dat dit zo niet kan, en een nieuwe aanvragen.
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Nog steeds ervaar JIJ de probleem (ookal heb je dat niet, gewoon zeggen) Bij bieden ze 2 keuzes aan, of ik moet naar Applestore, of ik kan een nieuwe " gerefurbisd " toestel krijgen doormiddel van een bord op je creditcard te zetten. Zodat zij zeker van zijn dat je oude mee levert. Dit is ook het service van Apple protection plan. Laat even weten van hoe en wat |
|
|||
|
|||
Citaat:
het verhaal van de credit card klopt ook, dit heeft apple mij ook verteld. alleen heb ik geen credit card... dus kan hem denk ik alleen laten maken onder de garantie |
Labels |
ios 8.1, ios 8.1.3, iphone 6, iphone 6 64gb spacegrijs, reboot vanzelf |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPad kopen, is deze wel in orde? | htclegend | iPad algemeen | 5 | 13-12-13 15:13 |
Iphone op orde apple niet... | mackgek | iTunes | 0 | 20-01-10 16:58 |
|
|