Geen synchronisatie meer over Bluetooth .. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na de update naar 8.1 ( 12B411) van mijn 4S + jailbreak wil de telefoon niet meer synchroniseren met mijn auto. Vreemd genoeg herkent hij ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen synchronisatie meer over Bluetooth ..
Na de update naar 8.1 ( 12B411) van mijn 4S + jailbreak wil de telefoon niet meer synchroniseren met mijn auto.
Vreemd genoeg herkent hij hem nog steeds, werkt de handsfree ook, maar onthoudt de auto geen laatste nummers/ telefoonboek etc. Dit terwijl hij wel aangeeft te synchroniseren. De 3GS van mijn echtgenote blijft wel prima werken en synchroniseren. Heeft iemand ervaring of een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Even reset netwerkinstellingen in de instellingen-algemeen-stel opnieuw in-herstel alle netwerkinstellingen.
Vervolgens opnieuw aanmelden/connecten. |
|
|||
|
|||
Ik ga het proberen. Zal verslag uitbrengen Dank vast.
|
|
|||
|
|||
Jammer genoeg heeft dit geen oplossing gegeven.....
Wel alle (Wi-Fi) wachtwoorden opnieuw moeten invullen en BT opnieuw instellen, maar nog steeds geen telefoonboek en bellerslijst te zien. Nog meer tips? |
Labels |
bluetooth, handsfree, synchronisatie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen Wi-Fi en bluetooth meer | firekid | iPhone algemeen | 9 | 15-02-13 19:47 |
Bluetooth maakt geen connectie meer | Sasje04 | iPhone algemeen | 6 | 12-02-13 13:10 |
iPhone 4 geen Wi-Fi & Bluetooth meer + Herkent geen Simkaarten | henkphone | iPhone algemeen | 0 | 27-01-12 18:54 |
fotomapnaam wijzigen geen synchronisatie meer | Bartos2 | iTunes | 0 | 30-07-10 20:33 |
|
|