foto's & icloud discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hey, Ik heb een probleem met het automatisch synchroniseren van foto's tussen mijn 5S en icloud op mijn windows 7 pc, dit werkt niet.Wanneer ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
foto's & icloud
Hey,
Ik heb een probleem met het automatisch synchroniseren van foto's tussen mijn 5S en icloud op mijn windows 7 pc, dit werkt niet.Wanneer ik de foto op mijn 5s selecteer en dan manueel plaats op icloud dan lukt het direct. Ik begrijp niet wat de oorzaak kan zijn .wie kan helpen dit probleem op te lossen ?Hier mijn instellingen . |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Volgens mij moet je gewoon iCloud-fotobibliotheek inschakelen.
|
|||
|
|||
Citaat:
@techniiek Die instellingen zijn goed. Als je op de PC de laatste versie van iCloud voor Windows gebruikt zou het moeten werken. |
|
|||
|
|||
ok , ik kijk de icloud op windows na en laat iets weten.
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 maart 2015 om 21:20 ---------- De versie is 4.06.28 denk wel de laatste, maar toch werkt het niet . |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Foto's nemen veel opslag in en geen foto's via icloud | Frankw71 | iPhone algemeen | 1 | 17-12-14 16:46 |
Apple-id & iCloud-id | Hanzet | iCloud | 20 | 20-10-14 20:24 |
Alle iDevices: Handleiding: Jailbreaken iOS 6 & daarna iCloud/iTunes back-up terugzetten (iOS 5 & 6) | Bubbly | Jailbreak | 10 | 14-02-13 01:20 |
Foto mappen op iPhone & iPad via iCloud | diannekes | iCloud | 0 | 06-01-12 23:00 |
iCloud & apps | Appel07 | iCloud | 6 | 19-10-11 11:24 |
|
|