Alles overzetten via Itunes? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik heb momenteel een Iphone 5c 36GB en heb sinds gisteren een Iphone 6 64GB. Nu wil ik al mijn apps overzetten via ITunes ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alles overzetten via Itunes?
Hoi,
Ik heb momenteel een Iphone 5c 36GB en heb sinds gisteren een Iphone 6 64GB. Nu wil ik al mijn apps overzetten via ITunes maar dat lukt niet, dit lukte met eerdere Iphones wel (Iphone 3 naar 4, 4 naar 5c etc etc). Hij zet wel al mijn data en foto's over. Maar geen apps en muziek. In ITunes krijg ik de volgende melding: Er bevinden zich apps op de Iphone die zich niet in uw ITunes-bibliotheek bevinden. Wilt u een reservekopie maken van deze apps vanaf uw Iphone? Deze apps worden niet op een apparaat geïnstalleerd wanneer u deze herstelt, tenzij ze zich in uw ITunes-bibliotheek bevinden. Hoe krijg ik deze apps dus in mijn ITunes-bibliotheek en op mijn Iphone 6? Ik heb het geprobeerd via Icloud (heb 20 GB) maar dat lukt op de een of andere manier ook niet. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Deze computer
Zorg wel dat er staat: Reservekopie maken op deze computer en niet via iCloud
|
|
|||
|
|||
Zijn die apps wel via jou account gekocht of van iemand anders want als die van een andere account is gekocht dan gaat dat niet lukken
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alles overzetten op andere telefoon | Willemijn123456 | iPhone algemeen | 1 | 02-02-14 17:33 |
Windows: Alles van mn iphone overzetten naar iTunes | esosh | iTunes | 1 | 06-08-13 10:19 |
Nieuwe laptop, hoe alles overzetten in itunes zonder gegevens kwijt te raken? | dbtje | iPhone algemeen | 8 | 12-05-13 09:58 |
Windows: Nieuwe computer alles overzetten van itunes | sannetjeislief | iTunes | 9 | 01-05-11 11:13 |
hoe alles overzetten? | Vonny | iPhone algemeen | 9 | 06-04-08 18:40 |
|
|