Probleem met mail bij installatie IPhone6 discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren nieuwe IPhone6 in gebruik. De configuratie van mijn oude IPhone4S werd mooi overgenomen via de Cloud toepassing. Mijn contacten, zelfs agenda, alles verschijnt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Probleem met mail bij installatie IPhone6
Sinds gisteren nieuwe IPhone6 in gebruik.
De configuratie van mijn oude IPhone4S werd mooi overgenomen via de Cloud toepassing. Mijn contacten, zelfs agenda, alles verschijnt perfect, alleen mijn mails doen het niet, ik krijg gewoon het bericht 'geen mail', zelfs na opnieuw instellen van het wachtwoord. Wat kan hiervan de oorzaak zijn? Paul |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik zou zo snel even geen oplossing weten, anders dan de mail opnieuw configureren en uitloggen/inloggen (maar dat heb je al gedaan).
Voor de volledigheid, je hebt het wel over de icloud mail (en niet gmail of iets anders)? En kan je wel mail versturen? |
|
|||
|
|||
Had je een Exchange-account? Die zou bij herinstallatie niet meer kunnen werken (geen ondersteuning meer in nieuwe gevallen).
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Video opname + bewerking met iPhone6 | Wally© | iPhone algemeen | 0 | 07-10-14 00:20 |
Probleem met versturen van mail met iphone via google apps | Shorty73 | iPhone Apps | 1 | 15-10-10 18:16 |
iPhone: probleem met installatie van jailbreak | turkundostu58 | Jailbreak | 8 | 06-12-09 21:20 |
Mail probleem bij gebruik van Exchange | davidkennis | iPhone algemeen | 1 | 26-09-08 16:50 |
Windows: installatie probleem met I-phone uit belgie | luckyme | iTunes | 6 | 20-09-08 00:26 |
|
|