Iphone kapot nieuwe voor 30euro discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi mensen. Ik heb een vlek in de lens van mijn 6+ nu heb ik apple gebeld en nu zouden ze mij een nieuwe iphone ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Iphone kapot nieuwe voor 30euro
Hoi mensen.
Ik heb een vlek in de lens van mijn 6+ nu heb ik apple gebeld en nu zouden ze mij een nieuwe iphone opsturen voor 30euro en moet ik de oude binnen 30dagen terug sturen. Anders moest ik een week wachten en dan was het voor niks. Maar nu is er van de creditcard een bedrag van 830 euro afgeschreven. (Prijs nieuwe iphone) Iemand hier ervaring mee hoe dit zit ? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Ok. Dankje wel voor de snelle reactie.
Ik schok er al van dat ik was opgelicht ofzo. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Nieuwe Iphone5 mute-button kapot | erwin_m | iPhone algemeen | 4 | 27-01-14 10:03 |
nieuwe iPhone4 kapot | ipondje | iPhone algemeen | 6 | 29-08-13 22:46 |
oude pc kapot, hoe iphone-gegevens behouden en toch synchroniseren met nieuwe pc | zivii | iPhone algemeen | 5 | 06-10-12 20:55 |
Nieuwe behuizing iPhone 3GS - iPhone kapot? | Hans90 | iPhone algemeen | 2 | 30-12-11 16:03 |
Muziek: computer kapot wil wel nieuwe muziek! | sannetjeislief | Muziek, foto & video | 4 | 03-08-10 13:21 |
|
|