iPhone scherm is zwart wanneer ik pincode moet invoeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iPhone scherm is zwart maar de iPhone zelf werkte wel nog. Een gewone reset werkt niet waardoor ik een systeemherstel heb gedaan. Het scherm ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone scherm is zwart wanneer ik pincode moet invoeren
Mijn iPhone scherm is zwart maar de iPhone zelf werkte wel nog. Een gewone reset werkt niet waardoor ik een systeemherstel heb gedaan.
Het scherm werkt nu terug maar is heel donker, wanneer er bij de activering gevraagd wordt voor de pincode van mijn simkaart is het scherm helemaal zwart. Ik kan wel op gevoel mijn pincode invoeren maar vind nergens een knop om door te gaan. Heeft iemand een idee hoe ik ervoor kan zorgen dat het scherm niet zo donker/zwart is? Of heeft iemand een idee waar ik op het scherm moet drukken na het invoeren van de pincode? Alvast bedankt. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hmm staat je helderheid gewoon niet laag? Als je de pincode hebt ingevoerd, druk dan helemaal rechts onder.
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 4s zwart scherm kan geen toegangscode invoeren om te synche | Imoessi | iPhone algemeen | 5 | 07-11-13 20:01 |
iPhone is Wi-Fi vaak kwijt en moet steeds wachtwoord opnieuw invoeren | clairecynthia | iPhone algemeen | 6 | 22-10-12 20:56 |
Pincode invoeren | rsnhakan | Odido (T-Mobile) | 5 | 15-04-12 21:18 |
Kan de pincode niet meer invoeren!!! | jpmphone | iPhone algemeen | 4 | 16-03-12 13:12 |
iPhone 3G: Moet iedere keer na opstarten unlock PINcode ingeven | thefreeze | Unlock | 3 | 05-12-10 23:11 |
|
|