iPhone 5s reageert niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Mijn iPhone 5s denkt soms dat hij wordt aangeraakt terwijl dat niet zo is. Daardoor opent hij apps vanzelf en begint hij zelf te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5s reageert niet
Hallo,
Mijn iPhone 5s denkt soms dat hij wordt aangeraakt terwijl dat niet zo is. Daardoor opent hij apps vanzelf en begint hij zelf te typen. Als er een app vanzelf geopend wordt, is het altijd de app op dezelfde plaats op het scherm. Soms reageert hij ook niet als ik wil typen of een andere app wil openen. Waaraan zou dit kunnen liggen? Laura |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Toevallig het scherm een keer laten vervangen?
|
|
|||
|
|||
Nee, dit is niet gebeurt
|
Labels |
reageert niet, scherm, zelf typen |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone niet kunnen updaten en reageert nu niet meer | AmberHelena | iPhone algemeen | 8 | 09-06-14 12:22 |
iphone 4 reageert totaal niet meer. dfu helpt niet itunes herkent niets | sharonxx | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 15-10-13 11:46 |
Mijn Iphone 4 reageert niet. Start niet meer op. | bennojulian | iPhone algemeen | 4 | 19-11-12 14:21 |
computer reageert niet op iPhone, ook niet in DFU-mode | Tob!as | iPhone algemeen | 10 | 21-01-10 17:45 |
Iphone reageert niet gaat niet aan! | kristl | iPhone algemeen | 8 | 15-10-08 18:17 |
|
|