Telefoon geeft iTunes logo aan na update. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo! Ik heb mijn iPhone 4s laatst ( 1 1/2 week geleden ) geupdate naar iOS 9.2.1 en na de update gaf hij een zwart ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Telefoon geeft iTunes logo aan na update.
Hallo!
Ik heb mijn iPhone 4s laatst ( 1 1/2 week geleden ) geupdate naar iOS 9.2.1 en na de update gaf hij een zwart beeld met daarop een iTunes logo aan. Ik heb toen al een topic geplaatst op dit forum en er werd gezegd dat ik hem moest herstellen met iTunes op de computer. Ik heb dit geprobeerd maar het werkte niet. Ik heb hem daarna na een kennis gebracht hij heeft geprobeerd er een oude back-up op de zetten maar ook dat werkte niet.. Wat kan ik doen? Help me aub! Groetjes Eva. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Waarom kan je niet herstellen? Welke foutmelding krijg je?
Heb je hersteld in DFU-mode? |
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan kan ik klikken op ''Bijwerken'' of ''Herstellen''. Dan klik ik op bijwerken: Dan zegt hij: Als uw iPhone niet kan worden bijgewerkt, hersteld u deze om de fabrieksinstellingen terug te zetten. Dan klik ik op bijwerken. Dan druk ik op bevestigen en akkoord enz. Dan zegt ie weer ''Er doet zich een probleem voor met de iPhone waardoor deze moet worden bijgewerkt of hersteld.'' Dan klik ik op ''Herstellen'' dan bevestig en akkoord ik. Dan zegt hij: ''Er heeft zich een probleem voorgedaan tijdens het downloaden van de software voor de iPhone. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan. (-39).''. En wat is DFU? Ik heb niet zo veel verstand van telefoons :$. Groetjes Eva. |
|
|||
|
|||
Citaat:
http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...ml#post1016918 |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Als JIJ er geen moeite voor wil doen, wat verwacht je dan van het forum?
Er is precies aangegeven wat je moet proberen. |
|
|||
|
|||
Antwoorden kunnen we je geven, verstand helaas niet :-(
|
|
||||
|
||||
Je hebt over exact hetzelfde onderwerp meerdere berichten of discussies geplaatst.
Dit is niet overzichtelijk (ook voor jezelf niet) en wordt als irritant ervaren door je mede-forumgebruikers. We verzoeken je dan ook vriendelijk om je te beperken tot één topic over dit onderwerp. Met vriendelijke groet, Het iCulture forum moderatieteam
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 4s geeft een raar iTunes logo aan. | FaustBella | iPhone algemeen | 4 | 13-02-16 10:44 |
iPhone geeft iTunes-logo aan. | hildeiphone | iPhone algemeen | 3 | 03-05-14 23:44 |
Mac OS X: iTunes geeft niet bestaande update aan | donnywals | iTunes | 0 | 21-08-11 12:26 |
iPhone: Telefoon geeft geen standbytijd meer aan. | onzin | Jailbreak | 4 | 07-01-09 20:41 |
iTunes logo en USB aansluiting logo op iPhone scherm en telefoon werkt niet meer | maasland | Archief | 1 | 21-07-08 19:25 |
|
|