Iphone 6s toegangscode ontgrendelen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Handmatig de bon aanpassen??? Dat zou ik niet doen, dat is natuurlijk direct verdacht....
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Handmatig de bon aanpassen???
Dat zou ik niet doen, dat is natuurlijk direct verdacht. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
je zou een relock kunnen doen via imei nummer dan kan de dief er ook niks meer mee
---------- Bericht automatisch samengevoegd op 11 maart 2016 om 19:15 ---------- geef me het imei nummer eens dan kan ik checken wat er mee aan de hand is en of fmi aanstaat ja of nee |
|
|||
|
|||
Leg uit wat kan de dief dan nog zonder toestel met die relock
|
|
||||
|
||||
dan kan de dief hem zelf in ieder geval ook niet meer gebruiken alleen al om hem af te schrikken dan kan hij er zelf ook niet meer in
En zal deze wellicht ook te koop aanbieden op internet ?? |
|
||||
|
||||
In het eerste bericht staat dat Ertan de iPhone weer in zijn/haar bezit heeft, dus de dief kan er niet heel veel mee doen...
|
|||
|
|||
Ja ik begreep ook dat de iPhone weer bij de ts in bezit was daarom snapte ik niet wat trimix bedoelde.
Maar al bij al wel vervelend dat je als eigenaar met tig bewijzen toch niet geholpen wordt. Misschien met de hele administratie en iPhone naar de Apple winkel |
|
||||
|
||||
ok hij heeft hem weer terug dat had ik niet gelezen , mijn fout ....
|
|
|||
|
|||
Of de dief heeft hem op afstand op lost/stolen mode gezet, dan helpt Apple je volgens mij ook niet ook al heb je de originele factuur of bon.
|
|
|||
|
|||
toestel idd trg gekregen van de politie.
@Trimix ik heb je nog een pm gestuurd. |
|
||||
|
||||
Misschien kan Wehkamp (de verkoper) nog iets voor jou betekenen?
|
|
|||
|
|||
Citaat:
er zijn nog 3 opties - ik heb de politie gebeld en gevraagd om toch even de verdachte te benaderen om icloud los te koppelen - met alle stukken naar een apple store (dit zal niet veel nut hebben denk ik) - via trimix van het forum proberen als dit allemaal niks wordt, kan ik de telefoon net zo goed weg gooien alleen de onderdelen zullen nog wat geld opbrengen, maar dat zal niet veelzijn denk ik. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iphone 5s toegangscode vergeten | lucanulens | iPhone algemeen | 6 | 20-10-14 09:49 |
iphone 4 toegangscode | hjvdheuvel | iPhone algemeen | 10 | 13-03-13 01:30 |
Iphone ONTgrendelen | kuner | iCloud | 0 | 26-02-13 16:08 |
Toegangscode van Iphone 4 deblokkeren?! | Ralys | iPhone algemeen | 8 | 19-11-12 19:30 |
Iphone 3G toegangscode kwijt !? | iphone Frank | Archief | 12 | 15-11-08 16:51 |
|
|