iPhone 5S ziet update naar iOS 9.3 niet discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) De iPhone 5S van mijn vriendin draait op dit moment iOS 9.2.1 en als ik naar updates zoek geeft hij aan dat de meest recente ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 5S ziet update naar iOS 9.3 niet
De iPhone 5S van mijn vriendin draait op dit moment iOS 9.2.1 en als ik naar updates zoek geeft hij aan dat de meest recente software is geïnstalleerd. Ook als ik via iTunes probeer te updaten dezelfde melding. Ik heb de iPhone al hersteld via DFU, dat maakt geen verschil. Weet iemand hoe ik dit kan verhelpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Apple heeft de iOS 9.3 updates teruggetrokken:
|
|
||||
|
||||
Oh, is dat om ernstige redenen, Thimosa?
|
|
|||
|
|||
Ik neem aan wegens die bugs in iOS 9.3. Voor de iPad 2 is er een nieuwe build van iOS 9.3 verschenen:
Ik heb in ieder geval geen last van al die bugs. Hier draait iOS 9.3 perfect op alle toestellen (en dat zijn er wel een paar). |
|
||||
|
||||
THX! Hier ook prima, de ipad 2 wacht ik altijd mee tot er meer ervaringen mee zijn.
|
|
|||
|
|||
Oh ik kwam berichten tegen van 24 uur na de intrekking dat er inmiddels een nieuwe versie beschikbaar was... Maar dat is dan blijkbaar alleen voor iPad 2. Gelukkig, ligt het niet aan de telefoon in ieder geval. Thanks!
|
|
|||
|
|||
ik heb ook inmiddels geen last van bugs in iOS 9.3 op mijn iPhone 6 plus en iPad Air
|
|||
|
|||
Er is een nieuwe iOS 9.3 build:
|
|
||||
|
||||
Is er al bekend welke 26 devices dat zijn?
Ik zie op de ipsw.me website nog steeds de oude status.
|
|||
|
|||
Alle toestellen die iOS 9 ondersteunen en niet in onderstaande lijst staan (denk ik):
|
|
||||
|
||||
Deze pagina even in de gaten houden:
https://ipsw.me/updates Er stond net maar 1 device voor 13E237 en nu al 5 (en dit zal dan oplopen naar 26?) |
|
|||
|
|||
Een test iPhone 5s en een test iPad Air zien die nieuwe update in ieder geval.
|
|
||||
|
||||
Bij de iPhone 5C van mijn schoonmoeder gebeurt dit ook. Wanneer komt de kloppende versi voor de 5C? Iemand die me een link kan sturen oom dat uit te vinden?
|
|||
|
|||
De link staat in bericht #11 van dit topic. Updaten met iTunes kan ook.
|
|
||||
|
||||
Oké. Via itunes gaat sowieso?
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
na update ios 8.3 ziet iphone 6 de thuis Wi-Fi niet meer | ellenvh | iPhone algemeen | 30 | 19-04-15 14:11 |
Mac OS X: Itunes ziet apparaten niet na update naar 12.0.1.26 | ovans | iTunes | 5 | 21-10-14 12:20 |
Iphone 4 update naar iOS 6.1.2 (niet 6.1.3) | frederikam96 | iPhone algemeen | 12 | 09-04-13 13:07 |
Iphone 4 start niet meer na update IOS 5.1.1 naar IOS 6 | bartgez106 | iPhone algemeen | 1 | 21-03-13 08:39 |
Bluetooth problemen na update IOS 6. iPhone ziet ipad niet meer | klippie | iPad algemeen | 0 | 29-09-12 13:09 |
|
|