iPhone verzekeren discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo Voor de Belgiesche lezers. Weet er iemand waar je u iPhone kan verzekeren? Mss ook een woordje uitleg waar je moet op letten!! Grten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone verzekeren
Hallo
Voor de Belgiesche lezers. Weet er iemand waar je u iPhone kan verzekeren? Mss ook een woordje uitleg waar je moet op letten!! Grten Eddy |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
1 tip: niet doen! Het zijn oplichters.
De beste verzekering is een stevige hoes, een screenprotector en goed zorg dragen voor je iphone. |
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Koop een goede hoesje de rest is geld verspilling
|
|||
|
|||
Indien je een goede inboedel verzekering hebt is een andere verzekering niet echt nodig volgens mij.
Ik heb laatst mijn iphne 6S laten vallen thuis binnen. Scherm en behuizing stuk. Kosten 449 euro. Gewoon vergoed door mijn verzekering. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zowel in Nederland als België is vallen van je toestel pech in een gewone inboedelverzekering
Je moet een extra premie betalen wil je dit toch verzekeren |
|
|||
|
|||
Nee hoor, in en om huis dekt de inboedelverzekering gewoon de schade, minus uiteraard het eigen risico.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dekking inboedelverzekering Veel mensen hebben een inboedelverzekering met (extra) uitgebreide verzekeringsvoorwaarden, deze verzekering biedt bijvoorbeeld dekking voor brand en diefstal wanneer de smartphone in de woning aanwezig is. Daarmee zijn vallen, stoten, of waterschade niet verzekerd. Toch zijn dit de meest voorkomende schades. Wanneer je deze schadegebeurtenissen verzekerd wilt hebben kun je een totaal (allrisk) verzekering afsluiten. Dit betekent een dekking voor “alle van buitenaf komende onheilen”, die ook buiten de woning van toepassing is. Kanttekening hierbij is dat vermissing of verlies niet altijd op deze meest uitgebreide verzekering gedekt is. Ik merk wel dat in België niet veel maatschappijen dit wel verzekeren. Dus een aparte verzekering is dan wel nodig of een goed hoesje tegen het vallen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
iPhone 5s verzekeren | arjandevries | iPhone algemeen | 5 | 07-12-13 12:53 |
Iphone verzekeren | pietsnel | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 12-11-12 20:15 |
Iphone 4S Verzekeren. | cokemane | iPhone algemeen | 0 | 03-11-11 11:31 |
iPhone 4 verzekeren | Kaasschaaf | Koopinformatie Nederland | 5 | 23-06-11 17:53 |
[iPhone 3G] Verzekeren | J0sT | iPhone algemeen | 3 | 18-08-09 13:28 |
|
|