//

Mijn iPhone reageert amper op aanrakingen

Mijn iPhone reageert amper op aanrakingen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeie avond, ik heb 2 keer mijn iphone 5c scherm laten vervangen eerste keer zat er een plek in het scherm en ging er gelijk ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 21-07-16, 23:13
jeremy1234 jeremy1234 is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 2
Standaard Mijn iPhone reageert amper op aanrakingen

Goeie avond, ik heb 2 keer mijn iphone 5c scherm laten vervangen eerste keer zat er een plek in het scherm en ging er gelijk mee terug en volgende dag later haalde ik hem weer op met een ander scherm ik tevreden blij en ik kwam tot conclusie dat ze der niet eens een iphone 5c scherm in hebben gedaan hier onder foto)
en als volgt werkt mijn touchscreen amper als ik wil typen gaat tie uit zich eigen typen uit zetten gaat niet en drukt van alles uit zich eigen aan
plek waar ik het laten doen heet het bedrijf Zes
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 21-07-16, 23:43
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Volgens mij hebben ze de goedkoopste scherm die maar te krijgen is in jouw 5C gedaan, ik zou maar eens terug gaan naar dat bedrijf en vragen of ze een passende scherm willen plaatsen ! Je hebt toch garantie op het gerepareerde scherm gekregen?
  #3  
Oud 21-07-16, 23:50
jeremy1234 jeremy1234 is offline
• iOS 9.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2016
Berichten: 2
Standaard

ik heb hem al 2 keer in 1 dag terug moeten brengen dus ik neem aan van wel in de eerste zat ik gele(soort koffievlek in) en deze scherm werkt niet naar toebehoren

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 21 juli 2016 om 23:32 ----------

En voor mijn gevoel zijn ze der gewoon een beetje mee aan het *****n want toen ik hem aan deed eerste wat er in beeld kwam was mijn foto galerij, en zo ja als ze der daad werkelijk mee aan het ***** zijn zou het mogelijk zijn om een nieuwe te eisen?
  #4  
Oud 22-07-16, 03:50
faire4u faire4u is offline
• iOS 16.4
• iPadOS 15.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Locatie: Limburg
Berichten: 833
Standaard

Ja, je heb zeker nog garantie erop, 3 maal scheepsrecht mocht hij het bij de 3de keer nog niet fatsoenlijk werken dan kan je het geld terug vragen.
  #5  
Oud 24-07-16, 10:16
suzuki2002 suzuki2002 is offline
• iOS 8.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Gelderland
Berichten: 1.359
Standaard

Foto galerij ? Tijd voor aangifte denk ik , ze zitten in je iPhone te neuzen . Wellicht hebben ze ook andere informatie bekeken en of gepikt.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen na opendoen Thib1 iPhone algemeen 0 25-09-15 08:18
Mijn Iphone reageert niet meer op aanrakingen randmeer iPhone algemeen 1 05-09-15 16:12
iPhone: Lockscreen van iPhone reageert niet op aanrakingen arewe Jailbreak 9 24-11-14 19:01
Mijn iphone reageert niet meer op aanrakingen Biggyboy iPhone algemeen 4 24-06-14 15:37
Mijn iPhone 5 reageert niet meer op aanrakingen eddyh1 iPhone algemeen 9 26-11-13 22:55

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:11.