iPhone 7 Plus Screen Protectors? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallow fella's Heeft er iemand al weet van beschikbare iPhone 7 Plus tempered glass screenprotectors die voor dinsdag 20 september geleverd kunnen worden? Liefst van ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7 Plus Screen Protectors?
Hallow fella's
Heeft er iemand al weet van beschikbare iPhone 7 Plus tempered glass screenprotectors die voor dinsdag 20 september geleverd kunnen worden? Liefst van een bekend merk want ik heb eenmaal een goedkope van eBay gebruikt op mijn huidige iPhone en dat was rotkwaliteit... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik heb in totaal meer dan €120.- uitgegeven aan verschillende merken en soorten. Uiteindelijk maar opgegeven. De afrondingen aan de randen maken een mooie passing onmogelijk. Zelfs een beroep gedaan op de wet Kopen op afstand om een van de duurdere miskopen geforceerd terug te draaien. Ik heb ergens gelezen dat ze in de Apple Store een machine hebben die er wel iets van bakt.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Heb zelf goede ervaringen met Tech21. Kun je verschillende varianten van kopen, o.a. met self-heal voor krasjes e.d. Zijn wel prijzig (30 á 40 euro), maar dan heb je wel, naar mijn mening, goede kwaliteit protector die 9/10 keer normaal op je iPhone passen.
|
|
|||
|
|||
Fonex heeft ook mooie.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
EDIT Tech21 Impact Shield Self Heal Apple iPhone 7 Plus - Tech21 Impact Shield Self Heal Apple iPhone 7 Plus - PDAshop.be Heb deze besteld |
|
|||
|
|||
Heb hem ontvangen maar ga hem retourneren, is niet van glas zoals wel in de beschrijving stond... ik kan echt nergens een glazen screen protector voor de 7 Plus vinden
*edit* heeft niemand weet van een site die een geharde glazen screen protector voor de 7 Plus verkoopt en die hem in België kan laten leveren voor dinsdag? Laatst gewijzigd door ipotdje; 18-09-16 om 12:09. |
|
|||
|
|||
Bol.com heeft ze; leveren doorgaans de volgende dag.
|
|
|||
|
|||
tja, ik kan nergens een tempered glass vinden van een merk dat ik ken... zal dan maar die van Tech21 houden... weet iemand hoe het daarmee zit qua vingerafdrukken? Ik heb heb nu een glazen screen protector die echt amper vingerafdrukken toont
|
|
|||
|
|||
Apple heeft er zelf ook een paar in de online store. Ik heb die van 30 euro besteld voor mijn 7 plus.
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik dit op mijn Iphone 6s. Liquid Screen Protector | Shark Proof
Werkt erg goed. Ik heb ook al meerdere screenprotectors gebuikt maar geen enkele past goed. |
|
|||
|
|||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Poort/port-protectors | Cgold | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 15-10-12 21:16 |
Screen Protectors [vergelijking en ervaringen] | tijn89 | iPhone accessoires en onderdelen | 1 | 11-09-10 19:13 |
|
|