//

iPhone 7 Plus Screen Protectors?

iPhone 7 Plus Screen Protectors? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallow fella's Heeft er iemand al weet van beschikbare iPhone 7 Plus tempered glass screenprotectors die voor dinsdag 20 september geleverd kunnen worden? Liefst van ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 15-09-16, 20:50
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard iPhone 7 Plus Screen Protectors?

Hallow fella's
Heeft er iemand al weet van beschikbare iPhone 7 Plus tempered glass screenprotectors die voor dinsdag 20 september geleverd kunnen worden? Liefst van een bekend merk want ik heb eenmaal een goedkope van eBay gebruikt op mijn huidige iPhone en dat was rotkwaliteit...
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 15-09-16, 21:00
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Ik heb in totaal meer dan €120.- uitgegeven aan verschillende merken en soorten. Uiteindelijk maar opgegeven. De afrondingen aan de randen maken een mooie passing onmogelijk. Zelfs een beroep gedaan op de wet Kopen op afstand om een van de duurdere miskopen geforceerd terug te draaien. Ik heb ergens gelezen dat ze in de Apple Store een machine hebben die er wel iets van bakt.
  #3  
Oud 15-09-16, 21:52
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iPhoneAlot Bekijk bericht
Ik heb in totaal meer dan €120.- uitgegeven aan verschillende merken en soorten. Uiteindelijk maar opgegeven. De afrondingen aan de randen maken een mooie passing onmogelijk. Zelfs een beroep gedaan op de wet Kopen op afstand om een van de duurdere miskopen geforceerd terug te draaien. Ik heb ergens gelezen dat ze in de Apple Store een machine hebben die er wel iets van bakt.
Ja, ik heb ook zelden een goeie gehad, maar ik heb net het zalige bericht gekregen dat mijn iPhone 7 plus dinsdag geleverd wordt en ik wil daar graag een screen protector voor, dus op dit moment maakt het mij eindelijk niet uit hoe de randen zijn, ik vind er echter geen deftige van een goed merk...
  #4  
Oud 16-09-16, 02:47
leontjuh1's schermafbeelding
leontjuh1 leontjuh1 is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 10.0.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2009
Locatie: Goes, Zeeland
Berichten: 173
Standaard

Heb zelf goede ervaringen met Tech21. Kun je verschillende varianten van kopen, o.a. met self-heal voor krasjes e.d. Zijn wel prijzig (30 á 40 euro), maar dan heb je wel, naar mijn mening, goede kwaliteit protector die 9/10 keer normaal op je iPhone passen.
  #5  
Oud 16-09-16, 08:22
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Fonex heeft ook mooie.
  #6  
Oud 16-09-16, 09:00
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door leontjuh1 Bekijk bericht
Heb zelf goede ervaringen met Tech21. Kun je verschillende varianten van kopen, o.a. met self-heal voor krasjes e.d. Zijn wel prijzig (30 á 40 euro), maar dan heb je wel, naar mijn mening, goede kwaliteit protector die 9/10 keer normaal op je iPhone passen.
Bedankt, ik had op de site van Coolblue eentje van Tech21 gezien, zal die dan maar bestellen voor 29€


EDIT

Tech21 Impact Shield Self Heal Apple iPhone 7 Plus - Tech21 Impact Shield Self Heal Apple iPhone 7 Plus - PDAshop.be Heb deze besteld
  #7  
Oud 18-09-16, 10:49
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Heb hem ontvangen maar ga hem retourneren, is niet van glas zoals wel in de beschrijving stond... ik kan echt nergens een glazen screen protector voor de 7 Plus vinden
*edit*
heeft niemand weet van een site die een geharde glazen screen protector voor de 7 Plus verkoopt en die hem in België kan laten leveren voor dinsdag?

Laatst gewijzigd door ipotdje; 18-09-16 om 11:09.
  #8  
Oud 18-09-16, 11:20
iPhoneAlot iPhoneAlot is offline
• iOS 12.0
• 12.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Aug 2010
Locatie: Noord-Limburg
Berichten: 1.281
Standaard

Bol.com heeft ze; leveren doorgaans de volgende dag.
  #9  
Oud 18-09-16, 14:38
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

tja, ik kan nergens een tempered glass vinden van een merk dat ik ken... zal dan maar die van Tech21 houden... weet iemand hoe het daarmee zit qua vingerafdrukken? Ik heb heb nu een glazen screen protector die echt amper vingerafdrukken toont
  #10  
Oud 19-09-16, 13:05
zackary zackary is offline
• iOS 8.3
• 8.4
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2010
Berichten: 133
Standaard

Apple heeft er zelf ook een paar in de online store. Ik heb die van 30 euro besteld voor mijn 7 plus.
  #11  
Oud 19-09-16, 13:56
papegaai01 papegaai01 is offline
• iOS 13.2.2
• 11.0.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Sep 2008
Berichten: 65
Standaard

Ik gebruik dit op mijn Iphone 6s. Liquid Screen Protector | Shark Proof
Werkt erg goed. Ik heb ook al meerdere screenprotectors gebuikt maar geen enkele past goed.
  #12  
Oud 19-09-16, 17:06
ipotdje ipotdje is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 13.0
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Nov 2012
Berichten: 90
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zackary Bekijk bericht
Apple heeft er zelf ook een paar in de online store. Ik heb die van 30 euro besteld voor mijn 7 plus.
welke dan? ik zie er geen enkele
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Poort/port-protectors Cgold iPhone accessoires en onderdelen 3 15-10-12 20:16
Screen Protectors [vergelijking en ervaringen] tijn89 iPhone accessoires en onderdelen 1 11-09-10 18:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:30.