//

Recente contacten blijven terug komen

Recente contacten blijven terug komen discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Jaren geleden had ik op mijn oude iPhone 5 contacten opgeslagen en ermee gesmst/geimessaged en daarna had ik ze verwijdert. Vervolgens heb ik een 5s ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 22-09-16, 16:52
Apple89 Apple89 is offline
• iOS 10.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2013
Berichten: 28
Standaard Recente contacten blijven terug komen

Jaren geleden had ik op mijn oude iPhone 5 contacten opgeslagen en ermee gesmst/geimessaged en daarna had ik ze verwijdert. Vervolgens heb ik een 5s gehad en daarna een 6 en nu een 6s, en ik heb nooit reservekopieen terug gezet, want een schone installatie is beter vind ik. Maar nu komt het rare, jaren later zie ik opeens als ik naar berichten ga en bijv. een puntje "." typ de recente lijst van de contacten die allang verwijdert zijn waarmee ik had gesmst met de iPhone 5, maar toen der tijd had ik dat lijstje al opgeschoond uit de iPhone 5. En ook de nummers waar ik naar toe had gebeld met de iPhone 5 zie ik opeens terug in recente oproepen met de namen erbij terwijl ik die nummers en de namen niet mijn telefoonboek heb. iCloud contacten hebben altijd uitgestaan. Wie weet hoe dit komt?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-09-16, 06:37
tratra's schermafbeelding
tratra tratra is offline
• iOS 16.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: at home
Berichten: 74
Standaard

Geen idee hoe het bij jou komt...
Bij mij kwamen er met iOS10 ook allerlei suggesties voor contacten die niet in het adresboek staan als ik een mailtje of een berichtje wou verzenden... irritant.
Er is een menu-instelling die in het Engels "found in Apps" heet, als dat aanstaat dan zoekt iOS kennelijk overal naar mogelijke geadresseerden, ik heb het uit gezet en zie nu gewoon m'n adresboek contacten weer, zonder "vreemden"
Instellingen -> Contacten ; onderaan.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Updates van verwijdere apps blijven komen JanG iPhone Apps 5 21-01-14 19:28
gewiste contacten blijven zichtbaar in 'berichtsnelkeuze' zeepvogel iPhone algemeen 5 11-12-12 08:38
Contacten en berichten blijven bewaard PacMan iPhone algemeen 2 19-11-12 09:27
Ooit ingelogd op een ipad, en weer uidgelogd maar ment. blijven komen 1997giorgio1 iPad algemeen 19 20-12-11 22:19
Contacten moeten blijven ViktorR iTunes 8 05-09-09 14:20

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:12.