Iphone blokkeert bij contacten discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds kort blokkeert mijn Iphone 6 plus bij de contacten wanneer ik wil bellen. Verschillende keren de telefoon sluiten en terug openen met de homeknop ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone blokkeert bij contacten
Sinds kort blokkeert mijn Iphone 6 plus bij de contacten wanneer ik wil bellen. Verschillende keren de telefoon sluiten en terug openen met de homeknop helpt. Is dit een gekend probleem of wat kan ik eraan doen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Heb je dit probleem ook met de telefoon app als naar een contact zoekt en belt ?
|
|
|||
|
|||
De app openen lukt, maar een contact selecteren lukt niet
|
|
|||
|
|||
Heb je de update naar iOS 10 al gedaan?
Harde reset van het toestel geprobeerd? Anders eventueel herstellen zonder terugplaatsen reservekopie kijken wat er gebeurt en dan de reservekopie pas terug plaatsen. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Heb een volledige reset gedaan. Heeft beetje geholpen, maar de hele telefoon is toch haperiger dan voor de update. Denk dat het met ios te maken heeft.
|
|
|||
|
|||
Heeft het niet met je instelling in contacten te maken? Staat er bij groepen een voorkeur aangevinkt per ongeluk? Mijn partner had dit laatst ook, door het vinkje uit te zetten verliep alles weer op rolletjes...
|
|
|||
|
|||
Nee, ook niet.
Is bizar, heb de telefoon nu enkel uren laten liggen zonder hem te gebruiken en heb weer moeilijkheden om mijn contacten te openen... |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: itunes blokkeert bij gebruik van iPad | Myriam Sonck | iTunes | 7 | 21-02-16 15:17 |
iphone blokkeert bij geen netwerk/verbinding ... geraak niet voorbij opstartscherm | Guido3970 | iPhone algemeen | 2 | 23-05-14 17:35 |
iPhone 4 blokkeert bij telefoonnummer intoetsen | Bigogre615 | iPhone algemeen | 1 | 19-01-14 14:58 |
iPhone: iphone blokkeert bij herstellen, is gejailbreaked | Thomas007 | Jailbreak | 4 | 08-03-12 17:42 |
iPhone 3G: cydia blokkeert bij unlock na JB 3.1.3 | Prydz | Unlock | 1 | 16-10-10 21:06 |
|
|