Alle notificaties op stil maar wel geluid bij wekker/telefoon discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, goedenavond! Voordat ik m'n vraag ga stellen; ja, uiteraard heb ik gegoogled, maar ik kwam er niet helemaal uit. Zo, is dat alvast uit ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Alle notificaties op stil maar wel geluid bij wekker/telefoon
Hoi, goedenavond!
Voordat ik m'n vraag ga stellen; ja, uiteraard heb ik gegoogled, maar ik kwam er niet helemaal uit. Zo, is dat alvast uit de lucht. Mijn vraag is als volgt: Ik wil graag dat mijn telefoon helemaal op stil staat, behalve bij een inkomend gesprek en uiteraard m'n wekker. Dan wil ik graag dat ie geluid maakt en trilt. Dat is me tot nu toe niet gelukt. Ik heb geklooid met het schuifje aan de zijkant en met de instellingen van m'n geluid. Het dichtst bij wat ik ben gekomen is dat ie mijn wekker wel afspeelt, maar de rest helemaal op stil staat. Dat wil ik ook, maar dan trilt of rinkelt mijn Iphone ook niet als ik gebeld wordt en dat wil ik wel. Weet iemand hoe ik dit voor elkaar krijg? Dus even voor het overzicht, wat ik graag zou willen. -Alle notificaties staan op stil, ook niet op trillen (whatsapp, nieuws-breaking etc) -Bij een inkomend gesprek en het afgaan van mijn wekker moet hij mijn ringtone afspelen en trillen Alvast bedankt! Ik hoop dat het duidelijk is. Bob |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Duidelijk.
Ik vermoed dat je de betreffende apps zelf zult moeten kortwieken tot alleen visuele signalen. Een instelling in iOS die dit regelt ken ik niet.
|
|||
|
|||
Op niet-storen zetten en aangeven dat alle telefoontjes wel door mogen komen?
|
|
|||
|
|||
|
Labels |
geluid, iphone se, stil, trillen, wekker |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Telefoon automatisch op stil bij koppelen met dock | DennisVenemaFotografie | iPhone algemeen | 5 | 20-12-13 00:03 |
apps stil krijgen, maar wel gebeld kunnen worden | mickeyD | iPhone algemeen | 4 | 26-04-12 02:04 |
iPhone 2 geluid is zeer stil bij bellen | spiegelaereh | iPhone algemeen | 0 | 15-09-11 16:52 |
hoe: geen geluid bij 'n Agenda melding, maar wel trillen? | gerard0610 | iPhone algemeen | 4 | 08-12-10 11:23 |
Video: Mijn beeld bij een video loopt vast, maar hoor wel geluid. | Kwiq | Muziek, foto & video | 3 | 24-11-09 23:41 |
|
|