Iphone 5s zwart beeld met tandwiel discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone 5s loopt al een paar dagen raar te doen en heeft nu een hoogtepunt bereikt. Hij liep vast, resette uit zichzelf en het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 5s zwart beeld met tandwiel
Mijn iphone 5s loopt al een paar dagen raar te doen en heeft nu een hoogtepunt bereikt. Hij liep vast, resette uit zichzelf en het witte beeld met apple logo kwam.. Echter, toen werd het beeld zwart met in het midden een tandwiel (of hoe het ook heet) dat aangeeeft dat hij bezig is met afsluiten. Dit duurt echter al een uur en de iphone reageert nergens meer op. Ook op itunes aansluiten helpt niet. Heeft iemand dit eerder gezien of weet hoe ik dit op kan lossen? Alvast hartelijke dank.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Je zou een harde reset kunnen proberen.
Anders lijkt me de enige optie om 'm via DFU terug te zetten naar de fabrieksinstellingen.
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
zwart vierkantje met rondje in beeld (multitask) Hoe krijg ik het weg? | lynda | iPhone algemeen | 6 | 12-11-15 19:31 |
iPad 2 na iOS 8 update zwart beeld met logo | macbas | iPad algemeen | 7 | 21-09-14 10:24 |
Zwart beeld met film afspelen | rkolbrink | iPad algemeen | 14 | 22-02-13 20:33 |
Iphone geeft met oplader zwart beeld en een beetje verlicht. | kersje26 | iPhone algemeen | 2 | 12-02-12 14:54 |
na instellingen en inhoud wissen alleen maar apple logo met soort tandwiel watte doen | coolrds | iPhone algemeen | 1 | 11-01-11 11:30 |
|
|