Foto's in een keer verwijderen ? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Is het mogelijk om alle foto's van je iphone te wissen heb er heel wat kan ze alleen selecteren, best veel werk is er geen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Foto's in een keer verwijderen ?
Is het mogelijk om alle foto's van je iphone te wissen heb er heel wat kan ze alleen selecteren, best veel werk is er geen ander manier om deze te in x keer te wissen heb ze automatische ook op me macbook staan.
krijg steeds melding dat me opslag vol is. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Hai Dantis,
(ik neem even aan dat je iCloud fotobibliotheek gebruikt) In instellingen bij het kopje foto's kan je kiezen om alle originele foto's op je telefoon tel aten staan of je opslag te maximaliseren waardoor je alleen lage resoluties van de foto houdt. die optie moet je kiezen. Dat bespaart je weer heel veel data |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Alle foto's in 1 keer verwijderen | belgiumiphone | iPhone algemeen | 1 | 01-06-15 18:00 |
Emails op iphone 5 in één keer kunnen verwijderen | Cayenneke | iPhone algemeen | 6 | 26-08-14 15:07 |
Alle foto's iPhone in 1 keer verwijderen | RoosLoveHerco | iPhone algemeen | 6 | 25-08-12 21:23 |
Alle sms'jes in een keer verwijderen | tomtom100 | iPhone algemeen | 5 | 08-08-12 09:58 |
|
|