//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door T1m Is er bekend of hiervoor een aankoopbon per se nodig is ? Ik begreep dat de garantie van een iphone ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #641  
Oud 28-06-09, 11:07
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door T1m Bekijk bericht
Is er bekend of hiervoor een aankoopbon per se nodig is ?

Ik begreep dat de garantie van een iphone geconrolleerd word aan de hand van serie nummer.. Maar weet uit andere verhalen dat ze hier nog wel eens moeilijk over doen.

Ik heb dus geen aankoopbon omdat deze 2de hands gekocht is. Ik heb de verkoper nog gemaild voor een bon maar weet niet of ik hier nog iets van ga horen.

Er zit nog 8maanden garantie op dus zou zonde zijn daar geen gebruik van te maken.
Aankoopbon is verplicht!
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #642  
Oud 28-06-09, 11:20
T1m's schermafbeelding
T1m T1m is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2009
Locatie: Maastricht
Berichten: 184
Standaard

Ben toevallig gisteren even bij Tmobile Maastricht binnen gelopen.
Die medewerker daar vertelde me dat hij hem wilde opsturen maar dat de kans er dan was dat ik 40,- administratie kosten moest betalen.

Hij zei ook dat dit niet altijd het geval was.

Volgende week maar eens terug wanneer de Iphone weer origineel is.
  #643  
Oud 28-06-09, 22:42
mike803 mike803 is offline
• iOS 4.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 12
Standaard

kolere zooi ,bekijk me iphone 3g wit 16gig ,en weer haar scheurtjes bij de bekende plekken,ding is 3 maanden oud en al me tweede ,woensdag maar weer naar t mobile,
Iemand ervaring met ook val schade en haar scheurtjes?
  #644  
Oud 29-06-09, 12:29
Fox Mulder Fox Mulder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Ik zag vandaag dat ik ook een aantal scheurtjes in de achterkant van m'n witte 3G heb zitten. Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen: Ik heb de iPhone gekocht bij de Belcompagny en heb daar een verzekering. Waar heb ik meer kans om een nieuw toestel te krijgen, Tmobile of de Belcompagny verzekering?
  #645  
Oud 29-06-09, 12:46
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fox Mulder Bekijk bericht
Ik zag vandaag dat ik ook een aantal scheurtjes in de achterkant van m'n witte 3G heb zitten. Nu is mijn vraag wat ik het beste kan doen: Ik heb de iPhone gekocht bij de Belcompagny en heb daar een verzekering. Waar heb ik meer kans om een nieuw toestel te krijgen, Tmobile of de Belcompagny verzekering?
Ik zou het zekere voor het onzekere nemen en het gewoon via de verzekering van Belcompany laten lopen. Mocht er onverhoopt vocht- of valschade worden geconstateerd dan ben je met je verzekering ook gedekt.
En bovendien krijg je volgens mij zowel in het geval van haarscheurtjes, als in het geval van vocht/valschade een heel nieuw toestel.
  #646  
Oud 29-06-09, 12:49
Fox Mulder Fox Mulder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Nog even een vervolgvraag:
Kan ik naar de Belcompany winkel of moet ik het telefonisch melden (ivm vervangend toestel e.d.)?
  #647  
Oud 29-06-09, 12:55
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Ik heb Pro-assist gebeld. De verzekering van Belcom[any dus. Die maken een afspraak met je wanneer ze de telefoon op komen halen wat vaak nog dezelfde dag is
  #648  
Oud 29-06-09, 13:01
Fox Mulder Fox Mulder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Maar kan het in de BC winkel ook? Ik wil namelijk eerst weten of mijn haarscheurtjes wel ernstig genoeg zijn om de telefoon op te sturen. En ik neem aan dat ze in de winkel dit wel kunnen aangeven? Ik heb namelijk geen enorme scheuren, maar een 6-tal scheurtjes aan beide zijden van de dock-connector waarvan de langste ongeveer een centimeter is (je kan ze wel voelen als je er met je nagel overheen gaat).
  #649  
Oud 29-06-09, 13:13
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fox Mulder Bekijk bericht
Maar kan het in de BC winkel ook? Ik wil namelijk eerst weten of mijn haarscheurtjes wel ernstig genoeg zijn om de telefoon op te sturen. En ik neem aan dat ze in de winkel dit wel kunnen aangeven? Ik heb namelijk geen enorme scheuren, maar een 6-tal scheurtjes aan beide zijden van de dock-connector waarvan de langste ongeveer een centimeter is (je kan ze wel voelen als je er met je nagel overheen gaat).
Ik heb mijn 3G een paar weken geleden via de T-Mobile shop opgestuurd (daar ook gekocht) i.v.m. een miniscuul haarscheurtje bij de mute knop. Binnen 10 dagen had ik een splinternieuwe! De medewerker vertelde mij zelfs dat je met haarscheurtjes niet moet wachten met op laten sturen, want als het te ver scheurt heb je geen garantie meer! Met andere woorden: op laten sturen en snel!

Ik denk dat het in jouw geval ook via de Belcompany winkel kan, maar dat kun je het beste gewoon ff daar vragen. Of ProAssist bellen.
  #650  
Oud 29-06-09, 13:16
Fox Mulder Fox Mulder is offline
• iOS 4.2.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 4
Standaard

Bedankt voor de info.
Ik ga donderdagavond wel even bij de BC winkel waar ik 'm gekocht heb langs.
Daar kennen ze me vast nog wel nadat ik 4 uur bij ze gezeten heb op de dag van de iPhone 3G launch, toen het T-Mobile systeem er zo fijn uitlag.
  #651  
Oud 29-06-09, 17:11
nickdw nickdw is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Dec 2008
Locatie: Eibergen
Berichten: 74
Standaard

Heb mijn iphone ook oplaten sturen bij t-mobile. Is vandaag weggegaan hoop ik, krijg de telefoon per post terug! Hoelang gaat dit ongeveer duren?
  #652  
Oud 29-06-09, 17:27
alvani's schermafbeelding
alvani alvani is offline
• iOS 11.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 280
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nickdw Bekijk bericht
Heb mijn iphone ook oplaten sturen bij t-mobile. Is vandaag weggegaan hoop ik, krijg de telefoon per post terug! Hoelang gaat dit ongeveer duren?
Zie mijn post hierboven!
  #653  
Oud 29-06-09, 17:47
Serena Serena is offline
• iOS 11.0 beta
• 11.0 beta
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2009
Berichten: 106
Standaard

Ik ontdekte deze week ook 3 scheurtjes. 2 bij de hoofdtelefooningang en 1 bij de aan/uitknop. Vanmiddag ProAssist gebeld en ze komen hem vanavond al tussen 18 en 22 uur halen. Tevens krijg ik een vervangende smartphone. Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ik hem weer terug heb!!!

Laatst gewijzigd door Serena; 29-06-09 om 17:52.
  #654  
Oud 02-07-09, 13:30
janvanderdam janvanderdam is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard Haarscheurtjes nieuwe iPhone 3GS

Heeft iemand hier al last van? Ik heb de telefoon nog geen week en volgens mij heb ik al een aantal scheurtjes bij de speaker en de volumeknop.

Ik heb de Iphone via Belcompany en deze heb ik gebeld, zij wisten hier niks vanaf, ook niet bij het vorige model.

De is mijn eerste Iphone, hoe kan ik het beste handelen? Naar de Belcompany gaan en vragen of ze hem opsturen??

Ik hoop dat iemand mij wat info kan geven hierover.
  #655  
Oud 02-07-09, 13:36
evmw evmw is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2008
Locatie: Woerden
Berichten: 1.792
Standaard

Jeetje wat een problemen met die 3GS, het houdt maar niet op. Zit niks anders op dan terug naar de winkel, al ben ik bang dat het geen garantiegeval gaat worden.
  #656  
Oud 02-07-09, 13:38
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Ik denk dat het wel een garantiegeval is. Mijn 3G had dit ook. Met garantie nieuwe gekregen
  #657  
Oud 02-07-09, 13:40
janvanderdam janvanderdam is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Ik weet dat het bij de 3G onder de garantie viel. Maar is dat ook zo bij de nieuwe 3Gs?

Of moet ik gewoon wachten tot er meer gevallen bekend worden?
  #658  
Oud 02-07-09, 13:43
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Anders dreig je weer met Kassa
  #659  
Oud 02-07-09, 13:45
janvanderdam janvanderdam is offline
• iOS 4.0
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 17
Standaard

Maar hoe ernstig is het als er een aantal miniscule scheurtjes in zitten? Kan dat de scheuren veel groter worden of valt dit wel mee?
  #660  
Oud 02-07-09, 13:53
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Wat ze toen zeiden iig was dat je zo snel mogelijk erbij moet zijn
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:33.