//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door King1987 Jij hebt echt zwaar pecht met je iPhone Ik denk dat 99% van alle mensen pech heeft Alleen niet iedereen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #601  
Oud 29-05-09, 00:41
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door King1987 Bekijk bericht
Jij hebt echt zwaar pecht met je iPhone
Ik denk dat 99% van alle mensen pech heeft Alleen niet iedereen zien de haarscheurtjes. Op de zwarte lijken ze erg veel op krasjes.
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #602  
Oud 29-05-09, 08:52
Bomans's schermafbeelding
Bomans Bomans is offline
• iOS 11.1
• 10.2
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Feb 2008
Locatie: België
Berichten: 7.361
Standaard

Na uitvoerig onderzoek blijkkt de mijne er geen last van te hebben. Lucky me.

Maar inderdaad Destiny; wat heb jij al pech geahd!
  #603  
Oud 29-05-09, 09:35
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard haarscheurtjes en Mobistar

Heb uiteindelijk een dossier overgemaakt aan de ombudsman "telecommunicatie" en ze hebben bevestigd dat ze weer een dossier tegen mobistar hebben opgestart en overgemaakt aan Mobistar. Apple heeft me via mail laten weten dat de "verkoper" verantwoordelijk is voor de garantie. Ze doen in België géén ondersteuning voor de iPhone, alles verloopt via Mobistar en mobistar geeft dit uit handen aan Dynafix. Ze beoordelen daar de toestellen en classeren alle scheurtjes etc als "val & drukschade", deze wordt volgens de Apple voorwaarden inderdaad niet gedekt. De grote fout die de Mobistarwinkels maken is op de reparatiebon niet vermelden dat er expertisekosten aan verbonden zijn. Ik heb mijn toestel terug, niet hersteld en na discussie en één week mailen zonder de expertise kosten. Volgens econolische zaken die de klachten dossiers overmaakt zal ik in juni antwoord moeten krijgen over de eventuele oplossing door Mobistar. Heb wel mijn abbo opgezegd ( 4 gsm nummers) en overgestapt naar Base. De commerciele dienst heeft me wel nog enkele malen gebeld voor een contractverlenging, voor een abbo "vaste lijn" en andere aanbiedingen, ieder werkt daar naast mekaar door. Ik heb telkens mijn grieven uitgelegd en telkens zeggen ze oh daar zullen we nota van nemen. Maar voor mij hoeft Mobistar niet meer.
BTW mijn iphone werkt trouwens perfect.
  #604  
Oud 29-05-09, 10:53
joeri 3g joeri 3g is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

Gents,

Zoals belooft zou ik mij melden als ik via Solid Vision een nieuwe iphone zou krijgen.
Ik had hem op maandag aan hun aangeboden ivm haarscheurtjes en een mute knop aan de zijkant die defect was.
Solid Vision heeft deze daarop ingenomen en woenddag morgen werd gebeld dat mijn nieuwe Iphone 3G binnen was.
De oude was simlock vrij gemaakt door T-mobile (dik voor betaald) verteld dat deze simlock vrij was en of de nieuwe dat ook kon worden gemaakt.
Moest ik zelf doen bij T-mobile heb ze gebeld maar stopte mijn eigen simkaartje van Telfort er in en hup, hij deed gelijk ik kreeg een nieuw toestel die all simlock vrij is.

Ik ben echt weer heel blij
  #605  
Oud 29-05-09, 11:03
batumulia batumulia is offline
• iOS 4.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Den Haag
Berichten: 101
Stuur een bericht via ICQ naar batumulia
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Je hebt een nieuwe met het bekende 5K8 serienummer.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Taless Bekijk bericht
Op dit moment zou het 5k9 moeten zijn (fabriek 5k, jaar (200)9). Heb er op dit moment al 4 gehad. En heb hem vandaag weer moeten inleveren, voor GSM problemen, maar ik word er wel helemaal gek van.

Alle modellen die bij Solid Vision vandaan komen of bij Dynafix zijn 'Refurbished' modellen. De fabriek die de meeste 'refurbished' modellen maakt is 5k. Al maken zij ook gewoon nieuwe telefoon voor in doos, van wat ik heb begrepen.
Klopt ik heb inderdaad een 5k9 serienummer. Overigens werkt het toestel nog steeds perfect en nog steeds geen scheurtjes
  #606  
Oud 29-05-09, 14:50
RHCPeter RHCPeter is offline
• iOS 3.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Berichten: 269
Standaard

Gevonden Ik heb nu dus ook een 5k9
  #607  
Oud 02-06-09, 23:00
G1Sheoratan's schermafbeelding
G1Sheoratan G1Sheoratan is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam-Noord
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar G1Sheoratan
Standaard

Ik heb al reeds lang haarscheurtjes, maar kan helaas mijn iPhone niet missen...heb ook stof onder mijn scherm...
Even moed verzamelen (moet iPhone 3 dgn missen!?) dan zal ik naar de shop gaan en het probleem voorleggen...
__________________
iPhone 3G 16G wit iPhone 4 32G zwart
  #608  
Oud 02-06-09, 23:07
Taless Taless is offline
• iOS 6.1.3
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Berichten: 27
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G1Sheoratan Bekijk bericht
Ik heb al reeds lang haarscheurtjes, maar kan helaas mijn iPhone niet missen...heb ook stof onder mijn scherm...
Even moed verzamelen (moet iPhone 3 dgn missen!?) dan zal ik naar de shop gaan en het probleem voorleggen...
Ha. 3 dagen gaat je niet lukken, reken minimaal 10 dagen. Als je de iPhone inlevert bij een T-Mobile shop kan je een leentoestel krijgen.
  #609  
Oud 03-06-09, 00:10
joeri 3g joeri 3g is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 17
Standaard

ey

ik had hem maandag vlede week in gelever bij het bedrijf dat dat regelt voor T-mobile. en woensdag ochtend werd ik gebeld dat ik mij nieuwe kon komen halen dus supersnel.
maar het kan ook langer duren dus reken op 4 a 5 dagen dab valt het niet tegen
maar jah waarom zou je hem niet 3 dagen kunnen missen je hebt toch wel ergens een oude mobieltje voor die paar dagen dus ik zou maar zorgen dat je het snel doet
  #610  
Oud 03-06-09, 02:48
relaxman relaxman is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 35
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door makker Bekijk bericht
Hallo,

Ik heb sinds gisteren opeens precies dezelfde scheur/barst bij de connector (net als wokker). Hij is ook te voelen. Ik heb hem ook nog nooit laten vallen en altijd in een hoesje gedaan. Ik heb het toestel in juli 08 gekocht en tot dusverre geen problemen meegehad. Sinds Sinterklaas gebruik ik de iPhone met de Apple Dock (gekregen van de Goedheiligman ;-) ) ipv de USB stekker. Zou dit ermee te maken kunnen hebben?

Baal..baal...weet iemand wat ik moet doen nu?
Hier exact hetzelfde probleem en die scheur gaat volgens mij uiteindelijk steeds groter worden. Heeft iemand het toestel al teruggestuurd naar Solid Vision e.d met dit probleem?


Laatst gewijzigd door relaxman; 03-06-09 om 02:51.
  #611  
Oud 05-06-09, 10:06
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Het draadje kan weer even omhoog...helaas....

Er zit in mijn 3de!!! iPhone opnieuw een scheur bij de connector. Ik was gisteren zo sjago dat ik hem bijna uit de auto heb geflikkerd!

Straks maar weer naar de roze winkel in de stad. Later meer...
__________________
leondekkers.nl
  #612  
Oud 05-06-09, 10:13
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

En dan krijg je weer een nieuwe met haarscheuren
Ik wacht met spanning op WWDC. Als er een nieuwe iPhone uitkomt ga ik hem meteen halen.
  #613  
Oud 05-06-09, 10:15
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Het is niet dat ik geen nieuwe zou willen. Maar voorlopig heb ik deze en gewoon recht op garantie. Lijkt me dus gewoon een gevalletje omruilen
  #614  
Oud 05-06-09, 10:46
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik geef je ook groot gelijk hoor
Ik heb zelf ook 3 witte iPhone's gehad. Totdat ik het beu was en heb geruild tegen een zwarte. Deze heeft ook meerdere haarscheuren, maar zijn veel moeilijker zichtbaar.

Ik geef je ook groot gelijk hoor
Ik heb zelf ook 3 witte iPhone's gehad. Totdat ik het beu was en heb geruild tegen een zwarte. Deze heeft ook meerdere haarscheuren, maar zijn veel moeilijker zichtbaar.

Laatst gewijzigd door iMario; 19-10-09 om 13:25. Reden: Opschonen.
  #615  
Oud 05-06-09, 11:17
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

Oke, ik heb ze gebeld. Ze gaan inderdaad de telefoon aan de deur omruilen. Omdat ik maandag niet thuis ben maar gewoon op het werk komen ze zelfs daar langs!!

Hulde en buiging voor T-Mobile :worship: en dikke, heel dikke boe voor de kwaliteit van de iPhone. :yucky:
  #616  
Oud 05-06-09, 13:01
Suuz Suuz is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 6
Standaard

Heb het lang uitgesteld maar ga m'n Iphone nu toch maar echt opsturen! Zie er alleen zo tegenop om m zo lang te moeten missen!

Even wat praktische vraagjes, ik heb een envelop gehad waar ik m'n Iphone met een begeleidend schrijven van de klachten in moet doen. Moet ik mijn Iphone helemaal leegmaken? Gegevens eraf, apps eraf enz of kan ik hem gewoon zo opsturen. En als ik een nieuwe krijg worden apps dan gewoon weer overgezet doormiddel van itunes? Dat blijft gewoon bewaard? Thanx
  #617  
Oud 05-06-09, 13:19
Tilbury Tilbury is offline
• iOS 2.2.1
• Besturingssysteem: MacOS X
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 45
Standaard

iTunes zet alles weer terug. Maar er staan vast veel zaken in je foon die anderen niet hoeven te lezen.
Wat je dus moet doen is syncen met iTunes, dan alles op de iPhone verwijderen wat je weg wil en dan opsturen.

Nieuwe iPhone aan iTunes en alles staat weer terug....
  #618  
Oud 05-06-09, 13:35
ikkeg's schermafbeelding
ikkeg ikkeg is offline
• iOS 12.1
• 12.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2008
Locatie: aan de Maas in België
Berichten: 340
Standaard garantie@mob?

Ik zou het vervolg nog laten horen. Wel ik heb mijn toestel "gratis" teruggekregen. Niet hersteld. Na een mail naar de klachtendienst telecommunicatie en opzegging van mijn 3 abbonementen bij Mobi krijg ik gister een mail van de klantendienst, ze hebben gegevens nodig om het probleem op te lossen ??

citaat mail:"Bedankt voor uw bericht.

Om u verder te kunnen helpen, hebben wij van u meer informatie nodig.

Kan u ons de onderstaande documenten opsturen naar Mobistar, Reyerslaan 70, 1030 Brussel
IMEI nummer
Type gsm
Naam en adres van de winkel
Naam en adres van het herstellingscentrum
Herstellingsbon
Garantiebewijs
Aankoopfactuur van de gsm
Zodra wij deze informatie van u ontvangen, helpen wij u verder.

Heeft u verder nog vragen? Aarzel niet om ons te contacteren.

Steeds tot uw dienst."



De grap is dat ik deze gegevens reeds aan 3 personen heb moeten melden. Maar nu ik wegga bij hun willen ze me "verder helpen". Ik wacht af.......
  #619  
Oud 05-06-09, 14:40
G1Sheoratan's schermafbeelding
G1Sheoratan G1Sheoratan is offline
• iOS 6.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2007
Locatie: Amsterdam-Noord
Berichten: 36
Stuur een bericht via MSN naar G1Sheoratan
Standaard

Hoe zit het met klanten die sinds 1 juli 2008 de 3G hebben gehaald, nu een jaar later een aanbieding kunnen verwachten van T-Mobile:
abbo verlengen met 1 jaar, met een nieuw toestel/iPhone....?
  #620  
Oud 12-06-09, 00:37
thijsvh thijsvh is offline
• iOS 3.0 Beta
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Berichten: 90
Standaard

ik ga m morgen ook wegbrengen, scheurtjes in de backcover bij de aansluiting voor de sync/lader kabel en bij de mute knop. Op zich maakt het mij niet zo heel veel uit, maar over een maand vervalt de garantie, dus wie weet wat het oplevert.
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:52.