//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Tis eigenlijk te gek voor woorden dat we moeten oppassen met een gebruiksvoorwerp Tis ook nog geen toestel van een paar tientjes...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #841  
Oud 04-01-10, 12:05
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Tis eigenlijk te gek voor woorden dat we moeten oppassen met een gebruiksvoorwerp Tis ook nog geen toestel van een paar tientjes
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #842  
Oud 04-01-10, 12:37
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

idd , zozie je maar dat je dus voor een naam betaald .
__________________
IF YOU CAN'T HACK IT , IT AIN'T FUN......
  #843  
Oud 04-01-10, 12:48
etjuh etjuh is offline
• iOS 5.0
• 5.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 3
Standaard

ja, ik vind het ook wel slecht voor zo'n duur toestel
  #844  
Oud 04-01-10, 12:51
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

maar ja ....je wilt em toch, maar vind niet dat je dit soort dingen voor lief moet nemen .
  #845  
Oud 05-01-10, 12:12
DKKKK DKKKK is offline
• iOS 6.1.4
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2009
Berichten: 102
Standaard

Maar met een 'tweedehands' binnenwerk?
  #846  
Oud 05-01-10, 12:36
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik heb met Solid Vision en Dynafix gepraat en die zeggen beide dat het compleet nieuwe toestellen zijn
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #847  
Oud 05-01-10, 12:37
ThaBudz's schermafbeelding
ThaBudz ThaBudz is offline
• iOS 8.4.1
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Sep 2009
Locatie: MokuM (en dan een stukkie naarboven)
Berichten: 741
Standaard

hij is helemaal "nieuw", zou anders ook niet eerlijk zijn .
  #848  
Oud 05-01-10, 13:53
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Ik heb mijn witte iPhone 3GS nu een maand, en ik zag dus ook al haarscheurtjes. Het zijn er ongeveer 5, bij de simkaarthouder. Nu ben ik verzekerd bij Pro Assist via T-Mobile, maar ik heb ook nog gewoon garantie.

Wat voor advies geven jullie mij? De scheurtjes zijn niet heel goed zichtbaar, maar ze horen er gewoon niet te zijn! Terug met het toestel of nog afwachten of het erger wordt?

(toen ik naar Pro Assist belde kwam deze vrouw een beetje laks over: "nee mevrouw, alleen als er echt veel en grote scheurtjes zitten moet u bellen." Vreemd.......

Laatst gewijzigd door PasQ; 05-01-10 om 14:01.
  #849  
Oud 08-01-10, 14:31
Grizzly77's schermafbeelding
Grizzly77 Grizzly77 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2010
Berichten: 3
Standaard

Ik gooi het er even in hoor....weet ik veel !

MAARRRRR,
kan het een gevolg zijn van een te warme phone ? Ik bedoel, IPhone heeft net als ieder ander merk enkele mankementjes, het is niet perfect. Kleine scheurtjes is vaak temperatuur, grote scheuren vaak door maatafwijking (te krap in het jasje) of vallen.

Zou je dan het laatste op kunnen lossen, als het niet gemaakt wordt of kan worden, te duur is of wat dan ook, door een shell eromheen te monteren. Zeg maar een ander kleurtje of printje, maar functioneel door het de originele behuizing zeg maar 'op de plek houdt' ?

Ik vind het trouwens ook wel een beetje vreemd, dat met een merk als Apple, die toch al niet zuinig doet wat design en materiaalgebruik in bijna al haar producten, deze klachten zoveel voorkomen.

Ik mocht gister de IPhone van mijn buurvrouw nog even vasthouden (ik heb er zelf (nog) geen) en deze heeft ze uit België 2 weken geleden en deze heeft ook al van deze kleine scheurtjes. Teruggaan is alleen een beetje te ver.

Maar wel zuur ! Het is een witte en uiteindelijk door gebruik zullen de scheurtjes vies gaan worden en dus alleen maar meer opvallen.

Is dit dan een 'bezuiniging' van Apple, of komt dit probleem het meest voor bij een bepaalde provider......tja zaken zijn zaken tenslotte. Goedkopere inkoop, ander materiaalgebruik ???

Misschien zie ik wel spoken, maar zonde is het wel !

Een kleine overweging tenslotte, 'vul' de scheurtjes met bijvoorbeeld de anti-scratch middeltjes tegen krassen op je scherm. Zeg maar een soort 'turtle wax' voor je phone om te voorkomen dat de scheurtjes vol raken met vuil en stof uit je broekzak of tas (of waar je hem ook verstopt). Het werkt, maar wel tijdelijk. Bij de witte versie zal het blijven opvallen, bij de zwarte zie je het gelukkig wat minder snel.

Suc6

Laatst gewijzigd door Grizzly77; 08-01-10 om 15:06.
  #850  
Oud 09-01-10, 13:17
thomas1 thomas1 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 57
Standaard

Ik denk dat veel van de scheurtjes ontstaan door ruw gebruik van de iphone?Als ik fotos zie van toestellen met die scheurtjes dan zien ze eruit alsof ze vaak gevallen zijn.Ze zijn erg bekrast en worden gebruikt zonder beschermhoesje.
Misschien komt het in die van mij ook nog?maar ik ga er echt van uit dat het aan de gebruiker ligt.
  #851  
Oud 09-01-10, 13:48
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas1 Bekijk bericht
Ik denk dat veel van de scheurtjes ontstaan door ruw gebruik van de iphone?Als ik fotos zie van toestellen met die scheurtjes dan zien ze eruit alsof ze vaak gevallen zijn.Ze zijn erg bekrast en worden gebruikt zonder beschermhoesje.
Misschien komt het in die van mij ook nog?maar ik ga er echt van uit dat het aan de gebruiker ligt.
Ik kan bevestigen dat dit dus absoluut NIET zo is! Ik heb mijn iPhone allereerst nog maar ruim een maand, altijd een Switcheasy clear case én in mn tas nog eens in een stoffen hoesje (voor bescherming van het beeldscherm), noooooit laten vallen of onbeschermd ergens neergelegd: en WEL haarscheurtjes!

Het schijnt te komen door temperatuurverschillen, je iPhone wordt bijvoorbeeld snel koud met dit weer, en als je dan weer in een warme omgeving komt kan het plastic hier niet zo goed tegen. Hoesjes helpen dus ook niet.
  #852  
Oud 09-01-10, 14:16
Starscreamer's schermafbeelding
Starscreamer Starscreamer is offline
• iOS 14.0
• 8.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2009
Locatie: Eibergen
Berichten: 421
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas1 Bekijk bericht
Ik denk dat veel van de scheurtjes ontstaan door ruw gebruik van de iphone?Als ik fotos zie van toestellen met die scheurtjes dan zien ze eruit alsof ze vaak gevallen zijn.Ze zijn erg bekrast en worden gebruikt zonder beschermhoesje.
Misschien komt het in die van mij ook nog?maar ik ga er echt van uit dat het aan de gebruiker ligt.
Als er echt zoveel klachten zijn waaronder ik zelf dan vind ik deze opmerking belachelijk
  #853  
Oud 10-01-10, 21:42
hholwerda's schermafbeelding
hholwerda hholwerda is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Heerenveen
Berichten: 76
Standaard

Ik heb een witte 3G 16 gig en zie nu ook dat er een haarscheurtje zit aan de onderkant van mijn Iphone.
Dit ziet er net zo uit als jullie hierboven beschrijven, je ziet hem goed.

Alleen heb ik een vraag, ik heb hem via een ruiling gekregen, heb wel de orginele T-mobile bon erbij. Hij is aangeschaft eind april 2009.

Zou ik nu naar een T-mobile winkel kunnen gaan en het laten zien, kom ik dan ook in aanmerking voor een nieuwe?

Ik heb hem in een leren hoesje, dus ben er erg zuinig op.
  #854  
Oud 10-01-10, 21:54
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hholwerda Bekijk bericht
Ik heb een witte 3G 16 gig en zie nu ook dat er een haarscheurtje zit aan de onderkant van mijn Iphone.
Dit ziet er net zo uit als jullie hierboven beschrijven, je ziet hem goed.

Alleen heb ik een vraag, ik heb hem via een ruiling gekregen, heb wel de orginele T-mobile bon erbij. Hij is aangeschaft eind april 2009.

Zou ik nu naar een T-mobile winkel kunnen gaan en het laten zien, kom ik dan ook in aanmerking voor een nieuwe?

Ik heb hem in een leren hoesje, dus ben er erg zuinig op.
Ik ben er ook heel zuinig op geweest op dat ding, maar ik heb hem ook binnen moeten doen voor scheurtjes, twee weken later heb ik een andere gekregen en na twee dagen heb ik hem terug binnen gedaan omdat ik 's avonds (was al zaterdag) vaststelde dat er ook scheuren in zaten, dus ik wacht nu op mijn 3de iPhone.
Om kort te besluiten, zo lang je garantie loopt kan je hem zo vaak binnen doen als je kan voor zulke dingen en volgens mij zelfs ook als de garantie verlopen is aangezien het om een fabrikagefout gaat (daar is levenslang garantie op als de constructeur het probleem erkend heeft, hier in België althans).
  #855  
Oud 10-01-10, 21:58
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Wat heeft het voor zin om elke keer je iPhone terug te sturen? Ik heb dat zelf ook 2x keer gedaan met mijn oude 3G, maar je komt nooit van het probleem af. Ik leer er maar gewoon mee te leven....
  #856  
Oud 10-01-10, 22:01
hholwerda's schermafbeelding
hholwerda hholwerda is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Heerenveen
Berichten: 76
Standaard

Ik ben bang dat het verder gaat en dan zit er een grote scheur in.

Kan ik zo een T-mobile winkel binnen stappen? En wat moet ik nog meer meenemen behalve mijn Iphone en bon?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Wat heeft het voor zin om elke keer je iPhone terug te sturen? Ik heb dat zelf ook 2x keer gedaan met mijn oude 3G, maar je komt nooit van het probleem af. Ik leer er maar gewoon mee te leven....
  #857  
Oud 10-01-10, 22:04
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Alleen je iPhone en je bon.
  #858  
Oud 10-01-10, 22:08
hholwerda's schermafbeelding
hholwerda hholwerda is offline
• iOS 3.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Locatie: Heerenveen
Berichten: 76
Standaard

Ok bedankt, zal ik morgens eens gaan kijken in de T-mobile winkel.

En als ik een nieuwe/andere krijg dan ben ik wel alles kwijt denk ik, mijn iphone is gejailbreaked, krijg ik dan ook eentje terug die gejailbreaked is? Of hoe gaat dat?
  #859  
Oud 10-01-10, 22:14
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Herstel hem dan wel een keer voordat je hem inlevert. Anders krijg je geen garantie. Jailbreaken is namelijk niet toegestaan.
  #860  
Oud 10-01-10, 22:20
Yzord's schermafbeelding
Yzord Yzord is offline
• iOS 9.0.2
• 8.4.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 1.051
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thomas1 Bekijk bericht
Ik denk dat veel van de scheurtjes ontstaan door ruw gebruik van de iphone?Als ik fotos zie van toestellen met die scheurtjes dan zien ze eruit alsof ze vaak gevallen zijn.Ze zijn erg bekrast en worden gebruikt zonder beschermhoesje.
Misschien komt het in die van mij ook nog?maar ik ga er echt van uit dat het aan de gebruiker ligt.
Ow, en waarom geeft Apple er dan garantie op? Dat is namelijk je grootste denkfout.
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:34.