//

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing

iPhone 3G/3GS gevoelig voor haarscheurtjes in behuizing discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Eindelijk mijn (nieuwe) iPhone terug, dit keer zonder barstjes er in, nu hoop ik er langer geniet van te kunnen hebben en nu is het ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Bekijk resultaten enquête: Ga je de iPhone omruilen?

Ja. 273 32,35%
Nee. 141 16,71%
Ik heb geen scheurtjes. 430 50,95%
Aantal stemmers: 844. Je mag niet stemmen in deze enquête

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #881  
Oud 22-01-10, 17:30
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Eindelijk mijn (nieuwe) iPhone terug, dit keer zonder barstjes er in, nu hoop ik er langer geniet van te kunnen hebben en nu is het wachten tot dat ding volledig gesynct is.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #882  
Oud 22-01-10, 19:07
thomas1 thomas1 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 57
Standaard

Nooit gehad en ook met deze 3gs niet.Ik ben echt wel in staat om haarscheurtjes te kunnen zien als ze in mijn behuizing zaten.Als ik ze krijg dan laat ik het weten.
  #883  
Oud 22-01-10, 23:28
pascalletje's schermafbeelding
pascalletje pascalletje is offline
• iOS 10.0.2
• 10.0.2
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Bergeijk
Berichten: 759
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ztephan Bekijk bericht
www.i-cheap.nl 20euro voor covers en andere iphone onderdelen HEEL GOEDKOOP !
Wel apart dat daar de 8GB wit te selecteren is tijden het bestellen, ik denk niet dat dit originele covers zijn...
  #884  
Oud 23-01-10, 11:44
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Men vertelde mij gisteren in de winkel dat het geen refurbished toestellen meer zijn, maar nieuwe, ik wist wel beter en geloofde er de ballen van en vandaag word mijn vermoeden bevestigd dat het een refurb is, de vorige eigenaar zijn nummer staat bij telefoonnummer in het samenvatting tabblad van het sync gedeelte.
Ik moet nog een klachtenbrief (eigenlijk mail) versturen naar de dienst van deze Apple verdeler om de lange wachttijd aan te kaarten, op 2 dagen na zou ik 7 weken zonder iPhone gezeten hebben, dus zo goed als 2 maanden zeg maar. Dan zal ik hen ook gelijk op de hoogte stellen dat ik iemand anders zijn toestel heb en dat dit voor mij de waarde van het geheel omlaag haalt. Stel dat ik het toestel met doos en bijgeleverde accessoires wil verkopen, dan komen serienummers op toestel en doos niet overeen en lijkt het wel alsof je via via de doos geregeld hebt en via andere weg de iPhone, althans dat zou ik denken als ik niet beter zou weten.
  #885  
Oud 23-01-10, 11:57
thomas1 thomas1 is offline
• iOS 4.2.1
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 57
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
Ik durf te wedden dat jij ze ook hebt (gehad)
Het is soms alleen heel moeilijk te zien.
Nee echt nooit gehad en ik heb gisteren mijn 3gs onder zoeen loupe bekeken die enorm vergroot.
Moet ik ze dan gaan verzinnen ?Ik heb ze niet en het het spijt me dat jullie ze helaas wel hebben.Ik zou sowieso meteen terug gaan met de iphone als ik ze wel had.
Mijne is uit week 36 dus misschien hebben ze iets veranderd?
Mijn oude 3g goed bekeken net en die is ook nog puntgaaf.

Laatst gewijzigd door thomas1; 23-01-10 om 11:58. Reden: foute spelling
  #886  
Oud 23-01-10, 12:08
bzb bzb is offline
Banned
• iOS 4.0.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jun 2008
Locatie: gendt
Berichten: 249
Standaard

wat zijn de laatste 4 cijfers van het numer? mischien is mijn eerste wel
  #887  
Oud 23-01-10, 12:51
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bzb Bekijk bericht
wat zijn de laatste 4 cijfers van het numer? mischien is mijn eerste wel
9858 en ik vermoed dat het een Base nr is er komt na de 04 een 8 combinatie.
  #888  
Oud 26-01-10, 20:11
PasQ PasQ is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2009
Berichten: 68
Standaard

Een vraag: de haarscheurtjes schijnen te ontstaan door temperatuurverschillen in/bij het plastic. Is een case dan juist geschikt of veroorzaakt dit misschien temperatuurverschil waardoor er sneller scheurtjes ontstaan? Ik heb een paar hele kleine, maar altijd een case/hoesje gebruikt.
  #889  
Oud 26-01-10, 20:16
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door PasQ Bekijk bericht
Een vraag: de haarscheurtjes schijnen te ontstaan door temperatuurverschillen in/bij het plastic. Is een case dan juist geschikt of veroorzaakt dit misschien temperatuurverschil waardoor er sneller scheurtjes ontstaan? Ik heb een paar hele kleine, maar altijd een case/hoesje gebruikt.
Case of geen case, maakt niets uit, ze komen er hoe dan ook in en als een Case echt zo kwalijk zou zijn voor de cover van het toestel, dan zou Apple dit al lang als excuus gebruikt hebben om klanten wandelen te sturen als ze met die scheurtjes komen aandraven.
Past wel op, het kan zijn dat men het als druk of gebruiksschade formuleerd als de haarscheurtjes overgaan in een barst.
Ik heb het zekere voor het onzekere genomen en hem vorig jaar 9 december binnen gedaan!!!
  #890  
Oud 27-01-10, 13:42
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

November: Mijn zwarte iPhone 3g 16GB uit januari 09; haarscheurtjes en erger: silent mode switch viel eraf! Naar T-mobile winkel. Verkoopster zei dat het een veel voorkomend probleem was. Viel onder garantie. Binnen 11 dagen gloednieuw toestel!

Januari 2010: witte iPhone van mijn vriendin (uit juli 09): haarscheurtjes (klein) bij alle knoppen. Zelfde T-mobile Shop. (andere) Verkoper keek alsof hij water zag branden.....Zijn witte iPhone had immers nergens last van (nee, lijkt mij ook niet als je in zo'n winkel werkt! Je baas laat je echt niet met een defect exemplaar rondlopen!). Verkoper gewezen op dit forum. Enfin: iPhone opgestuurd en binnen 10 dagen een gloednieuw exemplaar! Prima service van T-Mobile/Apple.

Overigens waren beide toestellen niet aanvullend verzekerd en gebruiken we 'hoesjes' ter bescherming.
  #891  
Oud 27-01-10, 14:25
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Dus als ik volgende week ga skieen met min 13 (hoe verzin ik het overgens) en me iphone in de binnenzak van je me jas stop met case en ik haal hem er later uit, omdat ik een smsje ga versturen tijdens lunch dan hoeft er niks te gebeuren, en de touchscreen?.Deze kan toch ook wel altijd gaan barsten met hoge en lage temp verschillen.
Anders laat ik hem mooi thuis wat overgens wel heel erg jammer is.

Ik haal altijd de case eraf als ik mijn iphone oplaad, ik heb wel 1 klein schuurtje op de achterkant boven aan bij het appletje.
  #892  
Oud 27-01-10, 14:45
Runaque Runaque is offline
• iOS 6.1.2
• 6.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Dec 2008
Berichten: 560
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Dus als ik volgende week ga skieen met min 13 (hoe verzin ik het overgens) en me iphone in de binnenzak van je me jas stop met case en ik haal hem er later uit, omdat ik een smsje ga versturen tijdens lunch dan hoeft er niks te gebeuren, en de touchscreen?.Deze kan toch ook wel altijd gaan barsten met hoge en lage temp verschillen.
Anders laat ik hem mooi thuis wat overgens wel heel erg jammer is.

Ik haal altijd de case eraf als ik mijn iphone oplaad, ik heb wel 1 klein schuurtje op de achterkant boven aan bij het appletje.
Of je laat hem op je verblijfplaats als je uit skiën bent, kan je hem voor en nadien nog gebruiken.
  #893  
Oud 27-01-10, 15:04
greenbeauty greenbeauty is offline
• iOS 3.0
• 4.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2009
Berichten: 48
Standaard

Na een half jaar te hebben heeft die van mij nu ook van onder scheurtjes..
Bij het oplaadconnectortje zit er 1 die 1cm is bijna!!

Heeft het nu om na zoveel maanden nog terug te gaan???
  #894  
Oud 27-01-10, 15:10
jap74's schermafbeelding
jap74 jap74 is offline
• iOS 14.4
• iPadOS 14.4
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Berichten: 800
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Iphone3Gs Bekijk bericht
Dus als ik volgende week ga skieen met min 13 (hoe verzin ik het overgens) en me iphone in de binnenzak van je me jas stop met case en ik haal hem er later uit, omdat ik een smsje ga versturen tijdens lunch dan hoeft er niks te gebeuren, en de touchscreen?.Deze kan toch ook wel altijd gaan barsten met hoge en lage temp verschillen.
Anders laat ik hem mooi thuis wat overgens wel heel erg jammer is.

Ik haal altijd de case eraf als ik mijn iphone oplaad, ik heb wel 1 klein schuurtje op de achterkant boven aan bij het appletje.
Ik kan niets garanderen, maar ik ben net terug uit Zwitserland. -13C zeker aangetikt. Dit is helemaal geen gek scenario momenteel. iPhone tijdens skieen in mijn binnenzak (in iSkin Solo). Heb gesmst in de kou en foto's gemaakt. Nergens haarscheurtjes. Wees wel voorzichtig. Als je je telefoon uit de lift laat vallen heb je dikke tranen!
  #895  
Oud 27-01-10, 15:19
FleavKe's schermafbeelding
FleavKe FleavKe is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Aug 2008
Locatie: Lommel
Berichten: 66
Standaard

Hey...

Ik ben sinds juli 2008 trotse bezitter van een witte 3G 16G... Maar sinds kort merk ik meer en meer haarscheurtjes op (en het beginnen stilletjes aan barsten te worden). Nu zou ik mijn toestel ook willen opsturen, maar voor ik dat doe toch eerst enkele vragen...

Ik veronderstel dat elk toestel toch 2 jaar garantie heeft??
Ik lees hier ergens dat het "binnen de 6 maanden moet zijn"... mja, mijn is al iets ouder ;-)
"Maakt" apple zo'n toestellen eigenlijk? Of sturen ze gewoon een nieuwe (of gerefurbished) op?

en de belangrijkste vraag... gaat dit mij iets kosten? ;-)
  #896  
Oud 27-01-10, 16:09
Iphone3Gs Iphone3Gs is offline
• iOS 5.1.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2009
Locatie: Zwolle
Berichten: 540
Standaard

Nee oke je kunt natuurlijk niks garanderen maar heb nu even een wat meer zelf vertrouwen want ik dacht echt van hoe ga ik dit nu oplossen, mijn iphone pakken als ik in de skielift zit no way doe ik echt never nooit (maar ze nooit,nooit) ik zie het al gebeuren wat zal ik dan echt tranen met tuiten slaan als me iphonetje in de witte bergen valt ik denk dat ik dan de hele vakantie en naar die tijd nog wel ontroostbaar zal zijn.
  #897  
Oud 27-01-10, 17:08
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Ik heb mijn iPhone 3GS net opgestuurd vanwege haarscheuren Ben benieuwd....
__________________
twitter.com/marcosnels || gallery.me.com/marcosnels || marcosnels.nl
  #898  
Oud 27-01-10, 18:00
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FleavKe Bekijk bericht
Hey...

Ik ben sinds juli 2008 trotse bezitter van een witte 3G 16G... Maar sinds kort merk ik meer en meer haarscheurtjes op (en het beginnen stilletjes aan barsten te worden). Nu zou ik mijn toestel ook willen opsturen, maar voor ik dat doe toch eerst enkele vragen...

Ik veronderstel dat elk toestel toch 2 jaar garantie heeft??
Ik lees hier ergens dat het "binnen de 6 maanden moet zijn"... mja, mijn is al iets ouder ;-)
"Maakt" apple zo'n toestellen eigenlijk? Of sturen ze gewoon een nieuwe (of gerefurbished) op?

en de belangrijkste vraag... gaat dit mij iets kosten? ;-)
In Nederland heb je gewoon 2 jaar garantie. Heel veel winkels geven dit in eerste instantie niet, omdat ze het 2de jaar heel vaak de kosten niet kunnen verhalen op de fabrikant. Apple geeft namelijk maar 1 jaar garantie aan T-Mobile. Het 2e jaar zal T-Mobile dus zelf voor de kosten moeten opdraaien. Daarom stribbelen ze vaak tegen.
  #899  
Oud 28-01-10, 12:20
Machineman's schermafbeelding
Machineman Machineman is offline
• iOS 13.3
• iPadOS 13.3
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Feb 2009
Locatie: Ossendrecht
Berichten: 127
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Destiny Bekijk bericht
In Nederland heb je gewoon 2 jaar garantie. Heel veel winkels geven dit in eerste instantie niet, omdat ze het 2de jaar heel vaak de kosten niet kunnen verhalen op de fabrikant. Apple geeft namelijk maar 1 jaar garantie aan T-Mobile. Het 2e jaar zal T-Mobile dus zelf voor de kosten moeten opdraaien. Daarom stribbelen ze vaak tegen.
Goed om dit te weten heb net mijn iPhone weer terug nadat ik hem had ingeleverd met de klacht over haarscheurtjes en had binnen 4 dagen een "nieuw"(ruil) toestel binnen. Super opgelost. Maar ik wist niet van die twee jaar ik ging er van uit dat het maar 1 jaar was en had daarvoor mijn telefoon ingeleverd voor het verstrijken van het eerste jaar. Mijn vrouw heeft ook een iPhone en (nog) geen last van haarscheurtjes maar het eerste jaar is voorbij dus als die twee jaar klopt zitten we goed

Bedankt voor de extra info.

Grtzzz Jeroen
  #900  
Oud 28-01-10, 12:25
Destiny's schermafbeelding
Destiny Destiny is offline
iPhone(club) Guru
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Waalwijk
Berichten: 5.001
Standaard

Je hebt gewoon 2 jaar garantie met dezelfde voorwaarden als bij het 1e jaar. Alleen ze zullen je in eerste instantie proberen af te wimpelen, omdat ze maar 1 jaar geven. Je zult wel meer moeten doen om je garantie te halen helaas.
Reageren

Labels
behuizing, haarscheurtjes, iphone scheur, scheur



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Witte Iphone 3gs haarscheurtjes en verkleuring? moosterhof iPhone algemeen 1 18-10-09 20:35

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:32.