Dit is waarschijnlijk een haarscheurtje. Haarscheurtjes vallen onder garantie. Gebruik even de zoekfunctie van dit forum om te zoeken naar haarscheurtjes en er gaat een wereld voor je open.
|
Topic's samengevoegd
|
Citaat:
|
hmm... ik heb dus ook haarscheurtjes al heel lang en ik denk dat die door mijn hoesje zijn gekomen (apple retail store gekocht, kan nu geen foto vinden) maar goed... daarnaast heb ik een keer met natte handen van bier (A) mn iphone vast gepakt en nu doet mn homebutton het 9 van de 10x niet (als een gek drukken tot hij reageert ;))
Nu heb ik zojuist met behulp van ifixit.com dat ding open gedraaid en de connectors proberen te reinigen maar zonder resultaat! Nu wil ik hem toch binnen doen voor garantie, echter heb ik em simlockvrij gekocht in belgie (in juli). Nu weet ik dat hij opgestuurd wordt naar dynafix in nuth, echter is dat bij mij 10 min vandaan, kan ik hem met de bon etc ook rechtstreeks daarheen brengen? En dan aangeven voor de haarscheurtjes neem ik aan? Of beide vermelden? (Want die bierhand is in principe vochtschade neem ik aan...) Echter kortsluiting zou het niet geweest kunnen zijn omdat hij wel nog functioneert, alleen net of hij niet goed contact maakt... EDIT: Ik zie net via de site (http://support.apple.com/kb/HT3302) dat de indicator bij de dockconnector wel degelijk verkleurd is, die bij de mic niet... onbegonnen werk dus? Zekerheid op constatering vochtschade zeker?? :( |
Als het goed is kun je hem gewoon zelf daar af geven met de bon.
|
Laat ook maar zitten :( net laten vallen, barst in LCD scherm :( Dan maar ISN laten maken
bahbah |
Ik heb sinds enkele dagen - ik ben er nu iig ook achter gekomen - ook zo'n scheurtje net boven de dockconnector. Op dit moment zo'n 5 mm lang. Heb 'm nog maar minder dan een jaar, dus morgen of overmorgen zeker even langs de Belcompany (heb 'm daar met T-mobile abo afgesloten) om te kijken wat ze voor me kunnen doen. Heb alleen niet zo'n zin om 'm een tijdje kwijt te moeten zijn. :(
|
Ahh.. Nu heeft m'n zwarte 3Gs ook een haarscheurtje op dezelfde plek als JH87. Hopelijk willen ze het repareren.
|
Ik heb en iphone met helaas behoorlijk wat krassen op de achterkant.
Ik denk dat ik er ook een scheurtje in heb zitten, maar ik heb een jailbreak op mijn iphone zitten en ik gebruik KPN, dan kan ik natuurlijk niet naar de T-Mobile shop. Ik heb hem 2de hands gekocht maar weet iemand wat ik nu kan doen of heb ik gewoon pech? |
jailbreak is geen probleem, je kan die terug formateren als een nieuwe.
|
Citaat:
|
@toon007 je hebt wel een bon nodig om garantie te krijgen.
|
@toon007 Dan kun je niet bij T-Mobile terecht. Dan moet je naar een iPhone reparateur.
|
Ik heb geen bon, maar weet iemand of het in dat geval duur is om de achterkant te laten vervangen?
|
121,50 bij ipod-service.nl. Misschien zijn er anderen die het ook en misschien goedkoper kunnen.
|
geldt de garantie nog voor de haarscheuren eigenlijk nog voor de Iphone 3G?
Ik heb hier een Belgische Iphone 3g in het wit en heeft nog meer dan 1 jaar garantie. Maar ondertussen is de Iphone 3GS al een tijdje uit dus weet ik niet of die garantie nog geldt? Moet ik hem binnendoen bij Mobistar zelf of bij een Apple Store omdat ik niet te lang wil wachten. Dus waar kan ik hem best binnendoen zodat ik hem het snelst terug heb.:P |
Ik heb in een van de eerste weken dat ik m'n iPhone had, m'n iPhone laten vallen. Daardoor zit er een deuk in m'n iPhone. Nu heb ik sinds een paar weken echter ook een scheur, dikke centimeter lang. Deze scheur is helaas voelbaar.
M'n garantie is volgens mij in oktober afgelopen oid, maar een fabrieksfout moet altijd worden vergoed. Ik weet zeker dat deze scheur niets met het laten vallen te maken heeft, hij is namelijk precies hetzelfde als in al die andere verhalen. Heeft het nog zin om naar T-Mobile te gaan en een nieuwe te eisen? Ze zullen waarschijnlijk zeggen dat het valschade is of niet? |
Bij een iPhone van T-Mobile heb je 2 jaar garantie. Aangezien je valschade hebt aan je toestel zul je waarschijnlijk geen garantie krijgen. Maar dit hoeft je niet tegen te houden het toch te proberen.
|
Citaat:
toen ik mn iphone liet vallen, heb ik hier ook een bericht geplaatst in het daarvoor bedoelde topic, zou ik dat als bewijs kunnen gebruiken dat het geen valschade is? |
In Nederland heb je gewoon 2 jaar garantie op je electronica. Als jij kan aantonen dat jij het product normaal hebt gebruikt.
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:39. |