koop gewoon een mooie case.
|
ik zou het nooit proberen ik zou er geld wat extra geld voor uitleggen als je 3GS toch zo heilig is dan is ie die 50 euro of meer hem ook wel waard
|
Citaat:
In ieder geval..ik ga het inderdaad niet proberen! |
Voor het achterkantje te laten vervangen door iemand die er verstand van heeft
|
Citaat:
|
Nu heb ik een haarscheurtje van ongv. 8mm bij dockconnector..
Ik heb mijn toestel nu 1,5 jaar. Ongeveer jaar geleden al nieuwe(refurbished) toestel gekregen ivm afbreken mute knop. Verkoper zei toen dat ik bij nieuwe schade geen aanspraak kon maken op een reparatie. Onzin toch? |
Onzin inderdaad.
Een jaar geleden heb ik een gerefurbishde 3g gekregen na haarscheurtjes. Het vervangende exemplaar begon ook scheurtjes te krijgen en die waren zo erg dat er een stukje naast de dock-connector afgebroken was. Ook begon vervolgens de naad tussen chromen rand en achterzijde te kieren. Anderhalve week geleden ingeleverd bij t-mobile shop (met nog een maand garantie te gaan, van de twee jaar) en in precies één week een gerefurbishd exemplaar thuis ontvangen. Geen gedoe, geen discussies. In de begeleidende brief bij het toegestuurde exemplaar stond wel dat de (nieuwe) garantie voor de "reparatie" alleen gold als de oorspronkelijke garantie nog minimaal drie maanden was, anders gold de looptijd van de oude garantie. |
Ik zal voor een tweede maal bevestigen dat dit pure onzin is. Wettelijk gezien moet men zelfs de garantie verlengen met de duur dat het product in herstelling is geweest.
|
Bedankt voor jullie antwoorden, ik zal er deze week eens mee naar de t-shop gaan..
|
Mijne vandaag terug gekregen, en het is zo te zien een hele nieuwe.
In de serienummer staat bij cijfer 4 & 5 weeknummer 24 dus dat is dus een heel nieuw toestel niet?? https://forum.iculture.nl/images/misc/progress.gif |
na een maand al scheurtjes
Ik heb mijn toestel nog geen maand geleden gekocht bij xl voordeel.
nu sinds gisteren zonder dat hij ook maar een keer gevallen is op 4 plekken haar scheurtjes. *bij de mute knop *bij de simkaart houder *bij de oortelefoon aan sluiting *en nog eentje schuin onder de oortelefoon houder. heb ik xl voordeel gecontacteerd maar ze zeggen dat dit niet onder de algemene garantie valt. terwijl de algemene garantie van apple dit wel dekt. hebben jullie een idee wat ik hiermee kan doen? voor zover ik weet komt de iphone uit italy. vodafone verkoopt deze nu via xl voordeel. |
Hoe kan ik een haarscheur ontdekken die aan de garantie van The Phonehouse voldoet? Ik heb tevens een zwarte versie, is dat erg? En hij zit bij de Camera, maar hij komt niet echt 'uit' de camera. Ik heb ook een grote kras op mijn scherm, zou dat uitmaken? Hij is trouwens voelbaar met de nagel, geld dit als voelbaar of alleen met de blote huid?
|
Ik heb nu ook haarscheurtjes bij de Mute-knop en aan de dockconnector. Alleen ik heb geen zin in een refurbished toestel waar 2 maand later weer scheurtjes inzitten. Kan ik eisen dat ik een volledig nieuw toestel krijg of als ze dit weigeren de verkoopsovereenkomst laten ontbinden en mijn geld terugeisen. Want het toestel voldoet niet aan mijn eisen en ik zie dit als een ontwerpfout. Ze hadden na 2 jaar toch wel al een ander soort plastic kunnen gaan gebruiken voor de achterkant of niet? Voor de rest zeer tevreden iPhone-gebruiker alleen vind ik dit niet kunnen.
Ik heb mijn iPhone gekocht bij Mobistar. |
Een nieuw toestel eisen zal niet gaan werken een refurbished toestel is vaak beter als een nieuwe want die word zodanig nagekeken dat die zeker goed is. Ik had daar in tegen wel een nieuw toestel gekregen maar moest er wel 6 weken op wachten, maar ik heb ook geen t-mobile ik heb hem besteld via phoneshop.
|
een nieuw toestel moet je geluk hebben ik heb tot nu toe 2 nieuwe iphones gekregen via T-Mobile opgestuurd naar solid vision en gewoon nieuwe gekregen ze geven het ook aan om de afleverbon of hij nieuw of refubished is...
|
als ik particulier een nieuwe gs koop met nog garantie, en ik krijg scheurtjes, kan ik dan naar een apple winkel ofzo?
|
3GS wit haarscheurtje
De iphone is van 10-2009. Sinds kort zit er een haarscheurtje bij de mute-knop. Dus vandaag de APR in Antwerpen gebeld waar de iphone gekocht is. Na mijn uitleg werd gezegd dat Apple dat nog niet als algemeen probleem herkende. Als het haarscheurtje zich vergroot en andere problemen optraden zou ik het toestel voor garantie kunnen aanbieden. Eerlijk gezegd ik vind dit te absurd voor woorden. Als zo'n duur toestel door fabricagefouten haarscheurtjes of andere mankementen vertoont, is het toch normaal dat je het toestel i.v.m. garantie aanbiedt. Ik kreeg duidelijk het gevoel, dat het betreffende personeelslid de boot afhield. Ik ben geneigd naar Antwerpen te rijden en gewoon te eisen, dat ik een nieuwe iPhone krijg. Of zien andere forumbezoekers dat anders?
|
heb vorige week voor de 2e keer mn witte iPhone 3GS bij belcompany ingeleverd.. geen probleem krijg zo een nieuwe.. vorige keer ook!
De vrouw bij de belcompany zei dat ze het kennen en daarom deden ze verder ook niet moeilijk. |
Citaat:
|
Ook mijn iPhone 3G Zwart heeft helaas enkele scheuren.. Iemand een idee waar ik een originele behuizing kan kopen van de iPhone 3G Zwart?
|
Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:32. |