Exchange instellingen werken niet meer in standaard mail en agenda app op mijn Iphone

Exchange instellingen werken niet meer in standaard mail en agenda app op mijn Iphone discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds gisteren is mijn exchange mail en agenda niet meer te bereiken via de standaard ios apps voor mail en agenda. Met dezelfde instellingen kan ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 8 April 2017, 16:03
» iPhone 7 Plus 128GB (Zwart) [FW: 10.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» iPad Air 2 Wi-Fi 128GB (Zilver) [FW: 10.3.1]  [Jailbreak: Nee]
» Windows
 
Geregistreerd: 8 April 2017
Berichten: 1
Standaard Exchange instellingen werken niet meer in standaard mail en agenda app op mijn Iphone

Sinds gisteren is mijn exchange mail en agenda niet meer te bereiken via de standaard ios apps voor mail en agenda.
Met dezelfde instellingen kan ik mijn mail en agenda wel bereiken via de Outlook app....
In de standaard agenda app is mijn exchange agenda ook niet meer terug te vinden.

In het instellingen menu is zie ik dat ik exchange account gewoon nog heb ingesteld.
Wanneer ik het onjuiste wachtwoord hiervoor aanpas (althans: het staat goed ingesteld, maar die melding krijg ik) en op gereed druk, wordt mijn account gecontroleerd.
Na enkele seconden verschijnt de melding:
Exchange account. Controle accountgegevens niet mogelijk.

En dat was het dan.

Ik heb op mijn iPhone en iPad dit Exchange account (mijn werk account) verwijderd en opnieuw ingesteld.
Niets helpt tot nu toe.

Raar vind ik dus wel dat mijn zelfde exchange instellingen wel werken in de Outloop app.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 8 April 2017, 18:59
jemmie's schermafbeelding
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 10.2]  [Jailbreak: Ja]
» iPad mini Retina Wi-Fi 32GB (Zwart) [FW: 9.3.3]  [Jailbreak: Ja]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 7 October 2008
Berichten: 818
Standaard

Begrijp ik het goed dat zowel op de iPad als op de iPhone de mail niet meer werkt in de standaard mail app?

Zijn er op jouw werk wijzigingen geweest, bijvoorbeeld overgestapt naar Office 365. Als bedrijf kun je dan afdwingen dat de mobile gebruikers alleen nog maar via de Outlook app hun mail kunnen benaderen.

Het gebruik van Outlook kan ook doormiddel van een Mobile Device Managment systeem wat binnen het bedrijf gebruikt wordt afgedwongen worden.

Ik denk dat je eerst na moet vragen op je werk of beperkingen zijn gemaakt met betrekking tot het ophalen van de mail met een mobile device.
__________________
Kennis is pas van waarde als je er iemand mee kan helpen
  #3  
Oud 21 April 2017, 11:19
» iPhone 6 64GB (Space Grijs) [FW: 1.0.2]  [Jailbreak: Nee]
» iPad 2 Wi-Fi 16GB (Zwart) [FW: 3.2]  [Jailbreak: Nee]
» Mac OS X
 
Geregistreerd: 21 April 2017
Berichten: 1
Standaard

Ik gebruik geen Outlook app, maar voor de rest hetzelfde probleem. Mocht ik een oplossing vinden, dan zal ik het hier melden.
Reageren


Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone 6 standaard agenda niet meer te kiezen pimovic iPhone algemeen 0 28 August 2015 11:58
iPod touch: Instellingen werken niet meer na jailbreak dennisdenny Jailbreak 1 11 November 2012 10:27
Instellingen werken niet meer na jb 5.0.1 Ron1978 iPhone algemeen 0 23 December 2011 08:02
standaard apps werken niet meer Odetje iPhone Apps 2 27 June 2011 10:05
Exchange agenda's syncen, mail niet. kees1328 iTunes 0 28 August 2008 15:48

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:25.