Connecten met receiver discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goeiemorgen Ik heb sinds een paar dagen een nieuw wifi modem, maar nu kan ik niet meer vanaf mijn iphone draadloos naar mijn receiver streamen. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Connecten met receiver
Goeiemorgen
Ik heb sinds een paar dagen een nieuw Wi-Fi modem, maar nu kan ik niet meer vanaf mijn iphone draadloos naar mijn receiver streamen. De iphone ziet mijn receiver niet, en ja, hij ziet in het zelfde bereik. Ik weet niet meer hoe dat de vorige keer is gegaan. Iemand enig idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dan zal die nieuwe Wi-Fi router (niet modem. Modem = modulator-demodulator) het Bonjour protocol (aka mDNS aka Multicast DNS) niet of niet goed ondersteunen. De Experiadozen van KPN zijn daar beroemd/berucht voor.
|
|
|||
|
|||
Dit is een Cisco WI-FI router en kan ik dat zelf ergens bij instellingen oplossen, of jij weet?
|
|
|||
|
|||
Heb gisteren mijn nieuwe Connectbox , wi-fi router, aangesloten en het probleem heeft zich daarmee opgelost.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen geluid via Receiver. | paulkoch | Apple TV - 4e generatie | 4 | 05-11-15 14:24 |
Kan ik zo connecten ??? | edie168 | iPhone accessoires en onderdelen | 4 | 17-02-12 16:43 |
Apple tv geluid via receiver | Esvelt | Apple TV - 2e generatie en 3e generatie | 4 | 14-01-12 14:04 |
GPS Receiver Bluetooth? | mphoogeveen | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 22-03-10 00:04 |
GPS Receiver | imarcus | iPhone accessoires en onderdelen | 10 | 31-12-07 13:06 |
|
|