//

iPhone lichtnet adapter kapot

iPhone lichtnet adapter kapot discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb nu twee van deze krengen versleten. Van de ene op de andere dag kapten ze ermee. iPhone 7 Plus laadt niet meer op ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 14-06-17, 02:32
Bridgeman Bridgeman is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2017
Berichten: 3
Standaard iPhone lichtnet adapter kapot

Ik heb nu twee van deze krengen versleten. Van de ene op de andere dag kapten ze ermee. iPhone 7 Plus laadt niet meer op via de USB lichtnet adapter, maar wel gewoon als ik hem aan de PC / Mac hang.

Weet iemand hoe het komt dat deze dingen kapot gaan? Ik wordt er een beetje moe van om steeds nieuwe te kopen, zeker aangezien de prijzen enorm variëren op het internet en je nooit weet of het nou een echte Apple stekker is of niet, ook al staat het erbij. Of ik kan er een bestellen van de officiële Apple store, maar dan betaal ik 25 euro voor een *** stekkertje. Vind ik beetje zonde van m'n geld.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 14-06-17, 08:58
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

koop er anders 1 van Belkin dan weet je zeker dat je een goede hebt
  #3  
Oud 14-06-17, 09:05
Bridgeman Bridgeman is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2017
Berichten: 3
Standaard

Nooit van gehoord, is dat een goed merk?
  #4  
Oud 14-06-17, 09:40
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bridgeman Bekijk bericht
Nooit van gehoord, is dat een goed merk?
Belkin is een heel goed merk. Sommige Belkin laders kosten zelfs meer dan de originele Apple laders. Maar, je kan ook een stuk of van tien dan die FoeJongHai laders van 0,95 € kopen.

Ik kan mij trouwens niet voorstellen dat originele Apple laders zo snel sneuvelen. En als dat tegen alle verwachtingen in toch het geval zou zijn dan heb je garantie op die dingen.
  #5  
Oud 14-06-17, 14:04
Bridgeman Bridgeman is offline
• iOS 10.3.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jun 2017
Berichten: 3
Standaard

Ik heb ze een aantal keer gebruikt om mijn NES Classic van stroom te voorzien, en ik denk dat het ding ze dus overladen heeft of zo. Op dat apparaat staat alleen input 5V, wat overeenkomt met die stekkertjes van Apple, maar de output staat er niet op. Denk dan ook niet dat dat onder garantie valt.

Kan ik deze gebruiken voor mijn iPhone? Is niet heel duur

https://www.pdashop.nl/product/76546...FUG7GwodF3YESw
  #6  
Oud 19-06-17, 16:59
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

Ik heb pas ook eea gezocht voor iemand en daar kwamen de usb laders vade Ikea er als zeer goed uit. Witte stekker met 3 usb poorten. Qua bouw en veiligheid werden ze als erg goed omschreven.
Volgens mij hebben ze die nu al meer dan een jaar zonder problemen in gebruik. Ik heb er hier ook twee liggen voor verschillende oplaadklussen
  #7  
Oud 19-06-17, 17:56
peerenbooms peerenbooms is offline
• iOS 14.5
• iPadOS 14.5
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2014
Locatie: Almelo
Berichten: 578
Standaard

Ik haal die laders bij de action 3€ en nooit problemen op mijn iphone 6 64g en 2 ipads 64g en 32g mini 2.

Ze hebben met enkele usb poort en dubbele usb poorten die kost 1€ meer.
  #8  
Oud 19-06-17, 18:27
Blazez Blazez is offline
• iOS 15.0.1
• 12.4.8
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: May 2011
Berichten: 1.376
Standaard

O ja, ongetwijfeld zal het allemaal goed gaan. Het gaat er alleen om dat die goedkoopste qua bouw slechter zijn. Dat was waarom ik toen ben gaan rondkijken. Na de meldingen over gesmolten imitatie adapters.
En zeer uitgebreide tests gaven toen aan dat die van de Ikea qua bouw veilig en goed waren. En voor die 8 euro hoef je het ook niet te laten. Heb ik net even een iets geruster gevoel over. Je hoeft de ellende natuurlijk niet ook op te zoeken.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
IP5 laadt niet op USB, wel op lichtnet funkyduck iPhone algemeen 12 15-12-13 18:24
Dubbele USB lader iPad lichtnet gsmEsther iPad algemeen 12 03-02-13 22:12
Lichtnet (stopcontact) lader BlazingAngel iPhone accessoires en onderdelen 6 02-01-11 01:15
Iphone4 laad niet via lichtnet wel via usb xd67 iPhone algemeen 1 09-10-10 23:34

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:32.