Dubbele USB lader iPad lichtnet discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Wij hebben sinds kort een iPad 3 en een iPad 4. Ben nu eigenlijk op zoek naar een lichtnetlader waar ik deze beide iPads tegelijk ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Dubbele USB lader iPad lichtnet
Wij hebben sinds kort een iPad 3 en een iPad 4. Ben nu eigenlijk op zoek naar een lichtnetlader waar ik deze beide iPads tegelijk kan opladen. Is die er?!
Groetjes, Esther ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 3 februari 2013 om 17:41 ---------- Zie net dat mijn vraag niet hier thuishoort. Wie kan m voor mij verplaatsen?! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Dat zou fijn zijn. Maar is dit er dan ook eentje waarmee ik beide iPads tegelijk kan laden?! Want de meeste die ik had gevonden kan maar via 1 USB een tablet laden en de andere was voor andere USB apparaten.
|
|
|||
|
|||
Als de specificaties kloppen zou het moeten werken met twee iPads:
|
|
||||
|
||||
De aangegeven lader levert maar 15 watt wat niet genoeg is voor 2 iPads, deze hebben 10 watt per iPad nodig.
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Waarschijnlijk kunnen beide poorten 3A leveren, maar is het maximum wat de lader levert dus ook maar 3A.
|
|
|||
|
|||
Meaning . . . deze kan dus ook niet ?! Jullie snappen in ieder geval wel wat ik bedoel, dat is al heel wat (en dat zegt meer over mij hoor!).
|
|
||||
|
||||
Voor de auto heeft apple er wel een, maar niet voor het lichtnet
Just Wireless Dual USB Car Charger - Apple Store (Nederland) |
|
|||
|
|||
Deze lijkt niet geschikt voor de iPad 4, tenminste als ik via de laatste link de geschikte apparaten bekijk.
|
|
|||
|
|||
Lijst is waarschijnlijk nog niet bijgewerkt. Ik zou zeggen Google zelf.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Een iPad 3 heeft 2.000 mA nodig. 2.0 A X 5 V = 10 W. Je zou dus een lader moeten vinden van minsten 25 W. Je kan een iPad 3 en 4 ook laden met minder stroom. 1.000 mA is het minimum maar dat doe je beter niet te vaak. Die Lithium-Polymer accu's vinden dat op de duur niet meer leuk. Succes verder |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Lichtnet (stopcontact) lader | BlazingAngel | iPhone accessoires en onderdelen | 6 | 02-01-11 01:15 |
iPhone 4 UK usb lader | KK001 | iPhone algemeen | 1 | 09-11-10 17:57 |
Iphone4 laad niet via lichtnet wel via usb | xd67 | iPhone algemeen | 1 | 09-10-10 23:34 |
Lader / USB kabel mini iPhone | Bert34 | iPhone accessoires en onderdelen | 0 | 31-03-10 21:55 |
Nieuwe originele usb lader??? | waalboer | iPhone accessoires en onderdelen | 3 | 24-11-08 15:28 |
|
|