iPhone reageert soms niet op aanraking.

iPhone reageert soms niet op aanraking. discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hopelijk kunnen jullie mij helpen. Ik repareer al een tijdje iPhone 's voor klanten. Ik werk alleen met orginele OEM LCD. Vandaag kwam een klant ...

Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
Oud 6 August 2017, 20:25
» iPhone 6 16GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X

Standaard iPhone reageert soms niet op aanraking.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.
Ik repareer al een tijdje iPhone's voor klanten.
Ik werk alleen met orginele OEM LCD.
Vandaag kwam een klant die had een iPhone 6s en een iPhone 7.
Ik plaatst op de iPhone 6s een nieuw scherm en controleer of die goed is, ik merkte dat de toetsen soms haperde. Ik de telefoon gereset en nogmaals geprobeerd. Hij deed het eventjes goed en begon weer met haperen en dat je soms helemaal niets meer kon typen. Ik dacht dit kan nooit aan het scherm liggen want heb vaker de 6s scherm vervangen en was altijd goed.
Ik toch een andere scherm proberen en ja hoor hij deed het goed. Ik dacht het zal wel fabrieksfout zijn.
Ik heb ook de iPhone 7 voor de klant vervangen en die werkte prima.
Uur later klant bericht mij dat de 6s en de 7 haperde. Ik dacht vreemd ik heb dit 1x eerder mee gemaakt met een 6s maar de klant zei al dat was voor de reparatie bij mij.
Zijn er meer mensen die iPhone's repareren en die hier last van hebben?
De klant komt van de week weer langs zodat ik er na kan kijken.
Ik ben bang dat het aan de software zelf ligt, maar vind het weer toevallig dat het aan beide telefoons dezelfde probleem ligt.
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

Oud 7 August 2017, 09:07
» iPhone SE 64GB (Space Grijs) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» iPad mini Retina Wi-Fi + 4G 32GB (Zwart) [FW: 10.3.3]  [Jailbreak: Nee]
» Linux

Standaard

Is het probleem reproduceerbaar met een schone installatie? De klant kan in dat uur dus best een backup hebben teruggezet wat ook problemen gaf.
Oud 7 August 2017, 19:43
» iPhone 6 16GB (Space Grijs) [FW: 10.2.1]  [Jailbreak: Nee]
» Ik heb geen iPad  
» Mac OS X

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Qcollective Bekijk bericht
Is het probleem reproduceerbaar met een schone installatie? De klant kan in dat uur dus best een backup hebben teruggezet wat ook problemen gaf.
Er zat geen schone installatie op de iPhone's beide hebben na hun reparatie de telefoon in gebruik genomen.
Reageren

Er zijn 2 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 2 gasten)

Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Iphone reageert soms niet en verdonkert marnix409 iPhone algemeen 4 28 June 2016 22:38
iPhone 4s scherm reageert zonder aanraking CSW1990 iPhone algemeen 9 16 December 2014 11:48
iPad volume-up knop reageert soms wel, soms niet joosjo iPad algemeen 3 18 April 2012 14:00
bel icoon reageert niet op aanraking Miranda65 iPhone algemeen 1 31 January 2011 19:56
Scherm reageert soms niet & iPhone blijft hangen Ive24 iPhone algemeen 8 21 May 2009 12:48

Regels voor berichten