//

Iphone stuk, geen backup gemaakt, ben ik alles kwijt??

Iphone stuk, geen backup gemaakt, ben ik alles kwijt?? discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Mijn iphone is vandaag stuk gegaan. Batterij liep super snel leeg en iphone was gloeiend heet. Nu blijft het scherm op zwart. Apple support kon ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 27-08-17, 22:27
lauraamsterdam lauraamsterdam is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 2
Unhappy Iphone stuk, geen backup gemaakt, ben ik alles kwijt??

Mijn iphone is vandaag stuk gegaan. Batterij liep super snel leeg en iphone was gloeiend heet. Nu blijft het scherm op zwart. Apple support kon ook geen oplossing bieden.
Nu heb ik dom genoeg geen backup gemaakt en hoorde dat als ze er een nieuwe batterij in zetten ik alles kwijt ben. Vervelend detail is dat er allemaal foto's op staan met mijn zieke vader, dus alles kwijtraken zou verschrikkelijk zijn..
Ik heb een programma gekocht iMyfone D-back om een backup te kunnen maken, maar ook dat werkt niet. Maar ik probeer alles om maar iets van mijn foto's te kunnen terughalen :-(

Bestaat er een manier om van een "dode" iphone toch een backup te kunnen maken?

Mijn dank is groot!!
Laura
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 28-08-17, 08:09
trimix's schermafbeelding
trimix trimix is offline
• iOS 14.1
• iPadOS 13.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Veghel
Berichten: 1.389
Standaard

staan ze ook niet in je icloud ? heb je er nooit een backup van gemaakt met itunes ? en whatsapp maakt bv volgens mij automatisch een backup als je dat aan had staan
Als je dan whatsapp weer opnieuw installeert op een nieuwe telefoon zet deze die backup terug
  #3  
Oud 28-08-17, 10:28
lauraamsterdam lauraamsterdam is offline
• iOS 10.3.3
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: macOS
 
Geregistreerd: Aug 2017
Berichten: 2
Standaard

Nee, heel heeeel stom ik weet het. Dus probeer nu uit alle macht nog iets terug te halen. Op forums lees ik verschillende berichten, sommigen zeggen dat bij wisselen van batterij je gegevens niet verloren gaan en anderen zeggen van wel.
Whatsapp terughalen zou al schelen aangezien daar ook foto's in staan.
  #4  
Oud 28-08-17, 10:59
Guest-20180925190238
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lauraamsterdam Bekijk bericht
Op forums lees ik verschillende berichten, sommigen zeggen dat bij wisselen van batterij je gegevens niet verloren gaan en anderen zeggen van wel.
In principe gaan er bij het vervangen van de accu geen gegevens verloren. Er gaan alleen gegevens verloren als na de vervanging van de accu de iPhone teruggezet wordt naar fabrieksinstellingen.
Reageren

Labels
batterij defect, foto's kwijt, geen backup., hardware defect



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
iCloud heeft geen backup gemaakt van app gegevens jobjorgos iCloud 0 12-06-17 13:44
heb geen backup gemaakt maar ben contacten kwijt na update naar iso 5 bramster1 iPhone algemeen 1 26-04-12 00:29
Alles kwijt na restore naar fabrieksinstellingen zonder backup? Dopster iPhone algemeen 0 01-08-11 22:28
Na downgrade naar 3.1.3 ben ik mijn contacten kwijt omdat ik geen itunes backup had 020informatie iTunes 4 14-02-11 17:20
iPhone alles gewist, geen backup -> help! kwekkwak iPhone algemeen 1 06-01-11 13:26

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:58.