Geen meldingen bij iMessage discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Beste forummers, Wat doe ik fout, wat staat er fout? Ik krijg geen enkele melding op mijn iPhone binnen van iMessage, ook niet op mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Geen meldingen bij iMessage
Beste forummers,
Wat doe ik fout, wat staat er fout? Ik krijg geen enkele melding op mijn iPhone binnen van iMessage, ook niet op mijn Apple watch. Alle andere apps wel gewoon als messengers, whatsapp of welke app dan ook. Alles staat aangevinkt, behalve herhaal meldingen. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Reboot je iphone eens, dat lost vaak rare bugs op.
|
|
|||
|
|||
Ik heb dat een tijdje geleden ook gehad. Iphone en applewatch uitzetten en opnieuw aanzetten was bij mij de oplossing. Veel succes
|
|
|||
|
|||
Ik heb het al heel lang, uit- en aanzetten heeft helaas geen effect.
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Harde reset helpt ook niet, updaten naar iOS 11 helaas ook niet...........
Wie o wie weet nog wat. Heb berichtgeving als diverse malen nagekeken maar krijg het niet voor elkaar. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geen meldingen van agenda | ludo16 | iPhone algemeen | 6 | 17-03-17 14:59 |
Wel meldingen, geen berichten | Liesxx | iPhone algemeen | 0 | 14-02-17 23:22 |
Geen meldingen in agenda van nieuwe 6 plus | Schenk | iPhone algemeen | 3 | 11-01-17 20:59 |
Geen meldingen na update. | Deventer | iPad algemeen | 1 | 22-09-12 15:22 |
Geen meldingen bij Verjaardagen!? | ikhouvanmijniphone | iPhone algemeen | 4 | 21-04-08 20:33 |
|
|