iPhone 7 microfoon werkt slecht discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb sinds een maandje dat mijn microfoon van mijn iPhone 7 slecht werkt. Wanneer ik een memo opneem is het volume veel te zacht ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
iPhone 7 microfoon werkt slecht
Ik heb sinds een maandje dat mijn microfoon van mijn iPhone 7 slecht werkt. Wanneer ik een memo opneem is het volume veel te zacht alsof de microfoon verstopt zit.
Ik heb meerdere malen met een naaldje stof eruit proberen te halen. Het klinkt wel alsof het verstopt zit maar meer stof kan ik er niet uithalen. Iemand enig idee waar het aan ligt? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Labels |
iphone7, microfoon, volume |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Microfoon iPhone 5s werkt niet | Taar123 | iPhone algemeen | 0 | 01-06-15 23:01 |
Microfoon iPhone 4s werkt niet | Brandweersmurf | iPhone algemeen | 2 | 30-09-13 17:17 |
[iPhone 4] Microfoon werkt maar half? | minibike12 | iPhone accessoires en onderdelen | 2 | 08-12-12 12:00 |
iPhone 4 Microfoon werkt niet bij facetime/videorecord | Koenkk | Muziek, foto & video | 3 | 24-01-11 20:51 |
iPhone 3Gs microfoon werkt amper | Kidsambusi | iPhone algemeen | 4 | 05-04-10 17:59 |
|
|